بازگشت «تیموتی شلمی» و «آرمی همر» در دنباله Call Me By Your Name تأیید شد

«لوکا گوادانینو» کارگردان فیلم «مرا به نام خود بخوان» به تازگی در مصاحبه با روزنامه‌ی «لا ریپوبلیکا» فاش کرده است که «تیموتی شلمی»، «آرمی همر» و «مایکل استالبرگ» برای بازی در دنباله‌ی فیلم برنده‌ی اسکار بازخواهند گشت.

گوادانینو مدتی است که تولید دنباله‌ای برای «مرا به نام خود بخوان» را تأیید کرده است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ چهار نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم را کسب کرد و جایزه‌ی بهترین فیلمنامه‌ی اقتباس‌شده را برای «جیمز آیوری» به ارمغان آورد که از رمان «آندره اسیمن» اقتباس کرد. سال گذشته گوادانینو در جشنواره‌ی فیلم کن گفته بود که او نسخه‌ی ابتدایی رمان دنباله‌ی «پیدایم کن» (Find Me) به نویسندگی اسیمن را خوانده است.

گوادانینو به «لا ریپوبلیکا» می‌گوید: «البته افتخار بزرگی بود همکاری با «تیموتی شلمی»، «آرمی همر»، «مایکل استالبرگ»، «استر گارل» و دیگر بازیگران. همه‌ی آن‌ها در فیلم جدید حاضرند.»

«مرا به نام خود بخوان»‌ داستانی در دهه‌ی ۱۹۸۰ و منطقه‌ی دورافتاده‌ای در ایتالیا روایت می‌شد و سرگذشت پسر ۱۷ ساله‌ای به نام «الیو پرلمن» را نقل می‌کرد که عاشق مرد جوانی به نام «الیور» می‌شد. الیور در پایان تابستان به ایالات متحده بازمی‌گردد و رابطه‌ی عاشقانه‌ی خود را از هم می‌گسلد. این فیلم برای اولین بار در جشنواره‌ی ساندنس اکران شد در نهایت با نامزدی اسکار برای شلمی و نامزدی اسکار دیگری در بخش بهترین ترانه‌ی اریجینال همراه شد.

رمان «پیدایم کن» اکتبر گذشته توسط مک‌میلان منتشر شده است. این دنبال بازگشت «ساموئل» پدر الیو از فلورانس به رم را روایت می‌کند که می‌خواهد سری به فرزندش پیانیست بااستعدادش بزند اما ملاقات با زن زیبا و جوانی در قطار زندگی ساموئل را برای همیشه تغییر می‌دهد. الیو سپس به پاریس سفر می‌کند، جایی که او هم رابطه‌ی مخفیانه‌ای دارد، در حالی که الیور استاد دانشکده‌ی نیو اینگلند است و خانواده‌ای تشکیل داده. نسخه‌ی صوتی رمان «پیدایم کن» را استالبرگ روایت می‌کند.

گوادانینو هفته‌ی گذشته گفت که قصد داشته پیش از قرنطینه شدن ایتالیا به دنبال شیوع ویروس کرونا، برای برگزاری ملاقات مهمی با یک نویسنده به آمریکا سفر کند: «قرار بود برای ملاقات با نویسنده‌ای که بسیار دوستش دارم اما اسمش را فاش نمی‌کنم، به آمریکا سفر کنم و با او در مورد قسمت دوم گفتگو کنیم. متأسفانه همه‌چیز لغو شد.»

اوایل سال ۲۰۱۹ همر در مصاحبه با «والچر» در خصوص بازگشت به دنیای فیلم ابراز تردید کرده بود: «[قسمت اول] طوفان کاملی از همه‌چیز بود، و اگر ما قسمت دومی بسازیم، فکر می‌کنم موجب ناامیدی خودمان شویم. اگر فیلمنامه‌ی فوق‌العاده‌ای در اختیار داشته باشیم و تیمی و لوکا هم موافق بازگشت باشند، باید قدرنشناس باشم که پاسخ منفی بدهم. اما در عین حال، فکر می‌کنم که آن فیلم اثر ویژه‌ای بود و شاید بهتر باشد که به آن نزدیک نشویم.»

«جیمز آیوری» نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی قسمت اول قطعاً برای دنباله بازنخوهد گشت. او نوامبر سال ۲۰۱۹ گفته بود که نه تنها تاکنون برای بازگشت مذاکره نکرده، بلکه از آن پس هم قصد مذاکره ندارد. به همین علت است که گوادانینو به دنبال یافتن نویسنده در حال سفر به ایالات متحده بود.

«پیدایم کن» تنهای یکی از چندین پروژه‌ی در حال توسعه‌ی گوادانینو است. این کارگردان ماه گذشته گفت که روزهای قرنطینه را صرف تمام کردن مرحله‌ی پس از تولید سریال درام «ما همینیم که هستیم» (We Are What We Are) شبکه‌ی HBO می‌کند و از سوی دیگر در حال کار بر روی مستندی در مورد «سالواتوره فراگامو» است و تهیه‌کننده‌ی فیلم بعدی «فردیناندو چیتو فیلومارینو» خواهد بود.

فیلم «مرا به نام خود بخوان» در بازارهای آمریکا ۱۸.۱ میلیون دلار و در بازارهای جهانی ۴۱.۹ میلیون دلار فروخت.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *