بازگشت جسیکا لنگ در فصل هشتم سریال American Horror Story تایید شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت جسیکا لنگ در فصل هشتم سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) رسما تایید و اعلام شده است. در فصل هشتم این سریال که American Horror Story: Apocalypse (داستان ترسناک آمریکایی: آپوکالیپس) نام دارد، قرار است شاهد کراس اور بین دو فصل اول که Murder House (خانه قتل) نام دارد و فصل سوم این سریال آنتولوژی که Coven (محفل) نام دارد، باشیم. سارا پلسن، ستاره این سریال در جریان تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون امسال، از بازگشت جسیکا لنگ در فصل هشتم سریال American Horror Story خبر داد. لنگ قرار است برای نقش آفرینی دوباره در نقش کنستانس لنگدان از فصل Murder House در قسمت ششم سریال American Horror Story: Apocalypse به ایفای نقش بپردازد که پلسن کارگردانی این قسمت را نیز بر عهده دارد.

پیش از این تایید شده بود که اما رابرتز قرار است نقش مدیسون مونتگمری از فصل Coven را در فصل هشتم سریال American Horror Story و همچنین پلسن قرار است کردلیا فاکس از Coven و نقش بیلی دین هاوارد از Murder House را در فصل هشتم این سریال بازی کنند. علاوه بر این، پلسن نقش یک شخصیت جدید به‌نام خانم ویلهمینا ونبل رایان را نیز بر عهده دارد. رایان مورفی از تمامی جادوگران سریال داستان ترسناک آمریکایی خواسته که در فصل جدید سریال بازگردند، اما هنوز مشخص نیست که شاهد چه تعدادی از آن‌ها خواهیم بود.

در واقع برخی از بازیگران سریال American Horror Story قرار است در فصل جدید آن نقش‌های جدیدی را بازی کنند که شامل کتی بیتس در نقش خانوم مید، آدینا پورتر در نقش دایانا استیونز، بیلی لورد در نقش مالوری و لسلی گروسمان در نقش کوکو سنت پیر واندربیلت می‌شود. ماجراهای سریال American Horror Story: Apocalypse در طول ۱۸ ماه در آینده و پیش از شروع آخر الزمان اتفاق خواهد افتاد و با اینکه اطلاعات بیشتری از اتفاقات آن در دسترس نیست، اما الکسیس مارتین وودال، تهیه کننده اجرایی سریال در مورد فصل هشتم این سریال گفت:

داستان با پایان جهان آغاز و سپس جهان ما آغاز می‌شود. زمانی که در دنیای واقعی سریال شروع شود، اتفاقات آن بسیار ملموس و آشنا است. فانتزی ما این است که اگر به آخر الزمان به‌عنوان یک نقطه برای شروع مجدد فکر کنیم، پس از آن چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟ اگر ما اینجا حضور داریم پس جهان کاملا پایان نیافته است.

همچنین پلسن تایید کرد زمانی که Apocalypse شروع شود، کردلیا هنوز هم پیشوای عالی است. پلسن گفت:

من نمی‌دانم که در پایان چه اتفاقاتی برای او خواهد افتاد. در این لحظه خاص لذت بردن از داستان امکان پذیر نیست.

پخش فصل هشتم سریال American Horror Story قرار است از تاریخ ۱۲ سپتامبر امسال (۲۱ شهریور) از شبکه FX آغاز شود. این سریال ترسناک و آنتولوژی برای فصل نهم و فصل دهم نیز تمدید شده است.

تانی کال

برگرفته از IGN

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *