خانه ورزش اخبار ورزش بازگشت ضد حمله با پاس های نوراللهی

بازگشت ضد حمله با پاس های نوراللهی

0

بازگشت ضد حمله با پاس های نوراللهی

احمد نوراللهی برای دادن اولین پاس گلش پس از حضور دوباره در پرسپولیس، فقط به ۴۰ دقیقه زمان نیاز داشت. نوراللهی هفته پیش، ۳۱ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و پرسپولیس بیشتر این دقایق، از حریفش عقب بود. امروز اما شماره هشت سرخپوشان، زمانی وارد زمین شد که آن‌ها تحت فشار پیکان قرار داشتند و ۹ دقیقه پس از ورودش، با یک پاس طولی دقیق علیپور را صاحب موقعیت کرد تا او کار پیکان را تمام کند.

بر خلاف کامیابی‌نیا و ربیع‌خواه که بیشتر روی توانایی‌های دفاعی متمرکز هستند، تخصص نوراللهی پاس‌های طولی و عرضی بلند و زدن ضربات شروع مجدد است. توانایی که باعث شد او لیگ پانزدهم، مقطعی طولانی در پست هافبک چپ بازی کند و ضربات کرنر و ایستگاهی غیر مستقیم را بزند.

با رفتن نوراللهی، گل‌های پرسپولیس روی ضد حملات کمتر شده بودند و این تیم زمانی که زیر فشار قرار داشت، کمتر می‌توانست از سرعت مهاجمانش استفاده کند. کامیابی‌نیا و ربیع‌خواه، این فصل روی هم فقط یک پاس گل داده‌اند اما نوراللهی برای دادن اولین پاس گلش، فقط ۴۰ دقیقه لازم داشت. با بازگشت شماره هشت، توانایی استفاده از ضد حملات هم در پرسپولیس بیشتر خواهد شد و مهار تیم برانکو مخصوصا بعد از گلزنی، سخت‌تر از گذشته خواهد بود.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *