خانه ورزش اخبار ورزش سه بازگشت حیاتی پرسپولیس در آسیا

سه بازگشت حیاتی پرسپولیس در آسیا

0

پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است. چندین بار تا نزدیکی حذف پیش رفته اما به مسابقات برگشته، برتری در بازی های پیش افتاده را از دست داده و یا در بازی های که عقب افتاده، پیروز شده است. با از دست دادن پنالتی فرصت برد را از دست داده و یا ناکامی در یک بازی را در دیدار بعدی جبران کرده است.

در میان این دیدارهای پرهیجان سه تغییر نتیجه شیرین باعث شد تا امیدهای پرسپولیس در قاره از دست نرود و این تیم همچنان به قهرمانی در این رقابتها امیدوار باشد. این سه بازگشت را مرور می‌کنیم؛

الوحده امارات۲- پرسپولیس ۳

اولین بازگشت پرسپولیس در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا در بازی دوم رقم خورد. پرسپولیس در ابوظبی میهمان الوحده امارات بود. در این بازی پرهیجان ابتدا پرسپولیس با گل وحید امیری پیش افتاد. نیمه دوم ورق برگشت و الوحده دو بار دروازه پرسپولیس را باز کرد. این نتیجه تا دقیقه ۸۱ پابرجا بود و خیلی‌ها پرسپولیس را بازنده این دیدار خارج از خانه می دانستند اما طارمی و پرسپولیس کاری کردند کارستان. طارمی در دقیقه ۸۱ کار را به تساوی کشاند. این تساوی هم شیرین بود با این حال طارمی در دقیقه ۹۰ گل پیروزی را زد تا برانکو یک بازگشت فوق العاده را جشن بگیرد. پرسپولیس بازی دو-یک باخته را سه بر دو برد.

پرسپولیس ۴- الوحده ۲

دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و الوحده هم با یک تغییر نتیجه برای قرمزها همراه شد. پرسپولیس برای صعود نیاز داشت این بازی را ببرد و الهلال هم به الریان قطر نبازد. دو گل زود هنگام از سروش رفیعی و مهدی طارمی این تصور را پیش آورد که پرسپولیس در آزادی یک برد راحت را جشن خواهد گرفت و باید حواسش به بازی الهلال-الریان باشد. در ادامه اما کار پرسپولیس گره خورد. در دقیقه ۵۱ بازی دو-دو شد. شانس صعود کم به نظر می رسید، پرسپولیس اما استاد تغییر نتیجه مقابل الوحده بود؛ طارمی که در گل زدن به این تیم تخصص داشت دو گل زد و پرسپولیس این بازی مرگ و زندگی را چهار بر دو برد.

پرسپولیس ۲- الاهلی عربستان ۲

سومین بازگشت در جریان دیدارهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه هفته گذشته رخ داد. دو گل عقب افتادن از الاهلی به معنای وداع با لیگ قهرمانان آسیا بود اما گلهای شجاع خلیل‌زاده و گادوین منشا در دقایق ۷۲ و ۸۴ پرسپولیس را در آسیا نگه داشت. این تیم می تواند این بازگشت شیرین را در دیدار برگشت تکمیل کند.

پرسپولیس حتی در بازی با لخویا در مرحله قبل هم به نوعی یک بازگشت را تجربه کرد. در بازی رفت با هدر رفتن پنالتی طارمی کار خود را سخت کرد اما در بازی برگشت در خانه حریف پیروز شد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *