بازگشت «دیوید فینچر» برای کارگردانی فصل دوم «Mindhunter»

در طول چند ماه گذشته اطلاعات چندانی از فصل دوم سریال «Mindhunter» منتشر نشد، اما به تازگی اخبار هیجان‌انگیز جدیدی منتشر شده که ما را به اپیزودهای بعدی سریال امیدوارتر می‌کند. بر این اساس، «دیوید فینچر» که تهیه‌کنندگی این مجموعه را برعهده دارد و چهار اپیزود از فصل نخست را نیز کارگردانی کرده بود، برای قسمت اول و آخر فصل دوم پشت دوربین سریال حاضر خواهد شد. «اندرو دامینیک» و «کارل فرانکلین» دیگر کارگردانان فصل دوم هستند.

دامینیک فیلم درخشان «قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل» را در کارنامه دارد. مستند «یکبار دیگر با احساس» و «کشتار با لطافت» با بازی «برد پیت»، دیگر آثار این فیلمساز 50 ساله نیوزلندی هستند. فرانکلین از سوی دیگر، با آثار تلویزیونی نظیر «به 13 دلیل» و «بازماندگان» شناخته می‌شود. دامینیک دو اپیزود از فصل دوم را کارگردانی می‌کند، درحالی که فرانکلین مابقی اپیزودها را می‌سازد.

فصل دوم «Mindhunter» برخلاف فصل اول که در قالب 10 قسمت ساخته شد، شامل 8 اپیزود خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری فصل دوم اواخر ماه جاری میلادی و یا اوایل ماه می کلید بخورد و برای پخش در اوایل سال 2019 از نت‌فلیکس آماده شود.

فصل اول «Mindhunter» اکتبر سال گذشته با نویسندگی «جو پنهال» و مشارکت «شارلیز ترون» در تهیه آن منتشر شد. «جاناتان گراف»، «هولت مک‌کالنی» و «آنا تورف» بازیگران اصلی فصل اول نیز، در فصل دوم که طبق اعلام فینچر کودک‌کشی‌های ایالت آتالنتا را می‌کاود، حضور خواهند داشت. قربانیان این قتل‌ها که در طول دو سال اتفاق افتاد، تماماً سیاهپوستان کودک و نوجوان بودند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *