بازگشت جی کی سیمونز برای بازی در نقش جیمز گوردون در فیلم Batgirl

جی کی سیمونز در حال مذاکره با برادران وارنر و HBO Max برای بازی دوباره در نقش جیمز گوردون در فیلم Batgirl است.

مدتی پیش بود که مشخص شد لسلی گریس، بازیگر فیلم In the Heights قرار است نقش باربارا گوردون را در فیلم Batgirl بازی کند. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است شاهد بازگشت دوباره جی کی سیمونز به دنیای دی سی باشیم. سیمونز، بازیگر برنده جایزه اسکار در حال مذاکره و بستن قرارداد نهایی با برادران وارنر برای بازی در فیلم Batgirl است. سیمونز قرار است دوباره نقش کمیسر جیمز گوردون را بازی کند که پیش از این، نقش گوردون را در فیلم Justice League بر عهده داشته بود. جیمز گوردون درواقع پدر باربارا گوردون و پلیس شهر گاتهام است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که فیلم بت گرل در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO Max پخش شود. عادل ال عربی و بلال فلاح که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Bad Boys For Life و دو قسمت از سریال Ms. Marvel را بر عهده داشته بودند، وظیفه کارگردانی فیلم Batgirl را بر عهده دارند. تمرکز این فیلم قرار است روی باربارا گوردون، دختر جیمز گوردون، کمیسر پلیس شهر گاتهام باشد. همچنین کریستینا هادسون، نویسنده فیلمنامه فیلم Bumblebee، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بت گرل را بر عهده دارد.

لسلی گریس

هادسون پیش از این در همکاری با برادران وارنر و دی سی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Birds of Prey و اخیرا فیلم The Flash را نیز بر عهده داشته است. سیمونز پیش از این برای بازی در فیلم Whiplash جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کرده بود و همچنین برای بازی در نقش جیمز جونا جیمسون در فیلم Spider-Man: No Way Home بازگشته است. از کارهای اخیر سیمونز می‌توان به انیمیشن Invincible و فیلم The Tomorrow War اشاره کرد.

شخصیت جیمز گوردون توسط بیل فینگر، باب کین، لارنس داناوان، هنری رالستون و جان ناتوویک خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۳۹ و در شماره ۲۷ کمیک Detective Comics معرفی شد. گوردون یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های دنیای بتمن است که در مبارزه با جرم و جنایت با شوالیه تاریکی همکاری می‌کند. پیش از این شاهد نسخه‌های سینمایی و تلویزیونی متعددی از جیمز گوردون بودیم که از شاخص‌ترین آن می‌توان به پت هینگل در فیلم‌های بتمن تیم برتون و جوئل شوماخر، گری اولدمن در سه‌گانه فیلم The Dark Knight به کارگردانی کریستوفر نولان و بن مک‌کنزی در سریال Gotham اشاره کرد. همچنین جفری رایت نقش جیمز گوردون را در فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز بر عهده دارد.

تانی کال

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *