این روزها خبرهای زیادی از آخرین قسمت ماموریت غیر ممکن به گوش می‌رسد. البته طرح کلی داستان هنوز هم در هاله ای از ابهام است اما طرفداران این مجموعه هیجان انگیز همیشه به دنبال اخبار تازه هستند. این بار نیز خبر خوشحال کننده این است که ماموریت غیر ممکن 6 چهرهای آشنایی را به فیلم برخواهد گرداند. کارگردان این قسمت «کریتسوفر مک کوئری» عنوان کرده است که «میشل موناگان» به این قسمت باز خواهد گشت. موناگان اولین بار در ماموریت غیر ممکن 3 در نقش نامزد ایتن هانت ظاهر شد و این زمانی بود که او از داستان های جاسوسی فاصله گرفته بود. اما زمانی که او به بازی برگشت سریعا جان موناگان مورد سو قصد قرار گرفت و در نهایت او کاتالیزور صحنه آخر بود. زمانی که ایتن و جولیا ازدواج کردند او کشته شد و در نهاید در پایان ماموریت غیر ممکن: پروتکل شبج بازگشت.

او در ماموریت غیر ممکن ملت سرکش وجود نداشت ولی نگاه آخر او و اتان در پروتکل شبح چیزهای بیشتری از شخصیت او آشکار کرد و این تاییدی برای بازگشت او در ماموریت غیر ممکن 6 بود.

مک کوئری این مسئله را با پست کردن یک عکس از موناگان در انیستاگرامش تایید کرد، با توجه به کمبود اطلاعات در این مورد معلوم نیست که او به چه دلیل باز خواهد گشت. چون در قسمت توضیحات این پست به سه نقطه بسنده کرده است. نکات زیادی در این زمینه وجود ندارد اما ارتباط او به فیلم قبلی بسیار خوب است. موناگان بازیگر با استعدادی است و کوچکی و بزرگی نقش او برای درخشش اهمیتی ندارد.

علاوه بر این موناگان همیشه بازیگر مکمل خوبی برای نقش تام کروز خواهد بود. ربکا فرگوسن نیز در نقش ایزا فاوست باز خواهد گشت، همچنین آنجلا باست، ونسا کربی، سیان بروک نیز از بازیگران این فیلم خواهند بود. زمانی که آنها در فیلم خواهند بود مشخص نیست. بازگشت جولیا ممکن است طرح کلی داستان باشد. این شانسی برای مک کوئری است تا به روزهای شاد هانت بازگردد. زمانی که عضوی از ای ام اف نبود. موناگان بازیگر بسیار سرشناسی بود هرچند که همیشه ابعاد مثبت خودش را در داستان حفظ نکرد اما عامل نجات جان ایتن نیز شد. بنابراین بازگشت او داستان هیجان انگیزی را رقم خواهد زد.

این مسئله تا مشخص شدن اطلاعات بیشتر در هاله ای از ابهام است ولی بازگشت او راضی کننده است. باید منتظر بمانیم تا زمان اطلاعات بیشتری از فیلم و مطمئن باشید با انتشار اطلاعات بیشتر  آنها را در دسترستان قرار خواهیم داد.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *