بازگشت «چیوتل اجیوفور» به Doctor Strange 2 تأیید شد

«چیوتل اجیوفور» که در «دنیای سینمایی مارول» نقش «بارون موردو» را بازی کرده بود، برای بازی در دنباله‌ی «دکتر استرنج در عوالم موازی جنون» به کارگردانی «سم ریمی» بازخواهد گشت. اجیوفور در مصاحبه با «اسکرین رنت» می‌گوید: «می‌توانم به شما بگویم که ما به زودی فیلمبرداری را آغاز می‌کنیم. ما به‌شدت هیجان‌زده‌ایم تا به سرعت کار را آغاز کنیم. بسیار مشتاقم.»

موردو در قسمت اول «دکتر استرنج» به کارگردانی «اسکات دریکسون» با شخصیت اول داستان همکاری کرد تا دشمنانش را شکست دهد. او در انتهای فیلم در حال سرقت یک انرژی افسانه‌ای دیده شد و جنبه‌های شرور شخصیتش را نشان داد.

«دکتر استرنج در عوالم موازی جنون» پس از معرفی با مشکلاتی مواجه شده است. دریکسون در ماه ژانویه گذشته از پروژه جدا شد و ریمی در ماه آوریل جای او را پر کرد. تاریخ اکران فیلم نیز از ۵ نوامبر سال ۲۰۲۱ به ۲۵ مارس سال ۲۰۲۲ موکول شد تا زمان کافی برای تولید و انتشار قسمت سوم فیلم «مرد عنکبوتی» سونی و مارول وجود داشته باشد. دیگر بازیگران دنباله‌ی «دکتر استرنج ۲» شامل «بندیکت کامبربچ» و «الیزابت اولسن» می‌شوند.

اجیوفور ۴۲ ساله به زودی فیلم «گارد کهن» را در نت‌فلیکس دارد و در سال ۲۰۲۱ باید در فیلم «بی‌نهایت» (Infinite) به کارگردانی «آنتوان فوکوا» جلوی دوربین برود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *