بازگشت یانگوم با سریال جدید

پخش سریال کره‌ای «سایمدانگ» با بازی لی یونگ ئه که پیش از این با بازی در نقش یانگوم در سریال «جواهری در قصر» در ایران به شهرت رسیده بود، همزمان با پخش جهانی در شبکه نتفلیکس از پنجشنبه 5 بهمن از تلویزیون تعاملی تیوا آغاز می شود.

قرار است هر هفته دو قسمت از این سریال سی قسمتی با دوبله فارسی در وب سایت و اپلیکیشن تلویزیون تعاملی تیوا در دسترس علاقمندان قرار بگیرد و پخش مجموعه تا اردیبهشت 97 ادامه خواهد داشت.

از نکات جالب توجه در دوبله این سریال می توان به حضور مینو غزنوی که پیش از این در سریال جواهری در قصر نیز صداپیشگی نقش «یانگوم» را برعهده داشت، در این سریال اشاره کرد. مینو غزنوی در این سریال صدا پیشه نقش اصلی با بازی لی یونگ ئه است، منوچهر والی زاده گوینده بازیگر نقش اصلی مرد است و زهره شکوفنده به عنوان مدیر دوبلاژ حضور دارد.

این سریال محصول سال 2017 کره جنوبی است و پیش از این از شبکه اس بی اس کره جنوبی پخش شده است. سریال روایت زندگی پرافتخار و عاشقانه «سایمدانگ» یکی از شخصیت های معروف تاریخی کره است که در دو دوره زمانی مختلف روایت می‌شود.

لی یونگ ئه که سال هاست فعالیت های خیرخواهانه در کشورهای مختلف انجام داده است، در پی حادثه زلزله کرمانشاه، مبلغ قابل توجهی را برای حمایت از زلزله زدگان ایرانی اختصاص داد.

تلویزیون تعاملی تیوا یکی از IPTV های فعال کشور است که پس از دریافت مجوز از سازمان صدا و سیما در سال 95، تولید و انتشار محتوای تصویری در فضای اینترنت را در دستور کار قرار داده است. این سرویس از طریق وب سایت، اپلیکیشن (اندروید و آی او اس) و به زودی از طریق دستگاه گیرنده خانگی تیوا (تیباکس) قابل دریافت است.

تانی کال

آی سینما

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *