بازگشت ﮐﺎﻟﯿﻦ ﺩﻭﻧﻞ به فصل ششم سریال Arrow

یک تصویر تازه منتشر شده از پشت صحنه فصل ششم سریال Arrow، نوید یک ﻓﻼﺵﺑﮏ از بهترین دوست الیور، تامی مرلین با نقش آفرینی ﮐﺎﻟﯿﻦ ﺩﻭﻧﻞ که در اپیزود پایانی فصل اول کشته شد را می دهد. تا اینجا، تعداد ﻓﻼﺵﺑﮏهای فصل ششم از فصل های قبلی خیلی کمتر بوده است، چون تمام ماجراهایی که الیور طی پنج سال در جزیره لیان یو پشت سر گذاشت طی پنج فصل نخست سریال به تصویر کشیده شد.

در فصل ششم، زندگی برای الیور (Stephen Amell) سخت بوده است. بعد از نبرد با پرومتئوس در لیان یو، تیا خواهر الیور (Willa Holland) به کما رفت و مادر پسر الیور طی انفجار جزیره کشته شد. در ادامه هویت مخفی الیور فاش شد، تیمش از هم پاشید، و در آخر هم که تیا از استار سیتی رفت. اکنون نیز جان دیگل (با نقش آفرینی David Ramsay) تمایل زیادی به دوباره پوشیدن لباس گرین ارو دارد و همین موضوع ممکن است یک تهدید برای رفاقت آنها باشد. البته دیگل اولین رفیقی نخواهد بود که الیور بخاطر این لباس مبدل او را از دست می دهد؛ اگر به یاد داشته باشید الیور و تامی بهترین رفیق همدیگر بودند تا اینکه برای تامی فاش شد الیور یک شورشی است.

حال استیون امل در صفحه رسمی توییتر خودش یک تصویر جدید از پشت صحنه تولید سریال Arrow منتشر کرده که نشان می دهد شخصیت ﮐﺎﻟﯿﻦ ﺩﻭﻧﻞ برای حضور در یک ﻓﻼﺵﺑﮏ باز میگردد. توییت امل دلالت بر این دارد که تامی در یک سکانس ﻓﻼﺵﺑﮏ حضور خواهد داشت: “بیست و یک اپیزود از فصل ۶ و من هنوز یک ﻓﻼﺵﺑﮏ ضبط نکرده ام. پس این تصویر… این تصویر احساس خیلی خوبی می دهد!

بعد از اینکه تامی برای نجات لارل لنس (Katie Cassidy) در پایان فصل اول کشته شد، ما او را گهگاه در ﻓﻼﺵﺑﮏها مشاهده کردیم. آخرین باری که او را دیدیم در ﮐﺮﺍﺱﺍُﻭﺭ Arrowverse که “تهاجم به زمین-ایکس” نام داشت بود، وقتی که فاش شد نسخه زمین ایکسی پرومتئوس در واقع تامی مرلین است. تامی زمین-ایکس بعد از اینکه اسیر شد خودش را کشت!

حال معلوم نیست که ﮐﺎﻟﯿﻦ ﺩﻭﻧﻞ دقیقا در کدام یک از اپیزودهای بعدی سریال Arrow حضور خواهد داشت، اما طبق متن توییت می توانیم تصور کنیم که حضور او در اپیزود ۲۲ فصل ششم خواهد بود.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *