بازیگران اصلی فیلم ﺯﻧﺪﮔﯽﻧﺎﻣﻪای Fonzo تام هاردی

اگر به یاد داشته باشید پیش از این با انتشار یک گزارش اعلام کردیم تام هاردی فیلم Fonzo ﺁﻝ ﮐﺎﭘﻮﻥ را بعنوان کار بعدی خودش معرفی کرده است، حال به تازگی نام بازیگرانی که قرار است در این فیلم با او همبازی شوند هم فاش شده است. Fonzo توسط ﺟﺎﺵ ﺗﺮﺍﻧﮏ کارگردانی خواهد شد، فیلمسازی کـه سه سال قبل پشت دوربین فیلم ابرقهرمانی Fantastic Four (ﭼﻬﺎﺭ ﺷﮕﻔﺖﺍﻧﮕﯿﺰ) نشست.

در این فیلم شاهد حضور تام هاردی بعنوان بازیگر نقش اول خواهیم بود. او قرار است در نقش ﺧﻼﻑﮐﺎﺭ مشهور شیکاگو، ﺁﻝ ﮐﺎﭘﻮﻥ ظاهر شود. اینطور که گفته شده فیلم به روایت سال های پایانی زندگی کاپون خواهد پرداخت، زمانی که او در حال دست و پنجه نرم کرد با عواقب اعمال وحشیانه خودش در گذشته است. مدتی قبل، تام هاردی بطور رسمی حضور خودش در این فیلم را تایید کرد. طبق گزارش ها، فیلم نگاهی خواهد داشت به سال هایی که کاپول در زندان به سر می برد، زمانی که از بیماری سفلیس رنج می برد، و ﺩﭼﺎﺭ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺭﻭﺣﯽ ﻭ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﺷﺪه بود. حال علاوه بر هاردی، نام دیگر بازیگران فیلم هم فاش شده است.

طبق تازه ترین گزارش منتشر شده از سوی Variety، تصویربرداری Fonzo از دوم آوریل (۱۳ فروردین) در شهر ﻧﯿﻮﺍﻭﺭﻟﺌﺎﻥ آغاز می شود. ﮐﺎﯾﻞ ﻣﮏﻻﮐﻠﻦ (Twin Peaks)، ﻟﯿﻨﺪﺍ ﮐﺎﺭﺩﻟﯿﺎﻧﯽ (Bloodline) و ﻣﺖ ﺩﯾﻠﻮﻥ (There’s Something About Mary) اکنون بطور رسمی جزو بازیگران فیلم هستند. خانم ﮐﺎﺭﺩﻟﯿﺎﻧﯽ قرار است در نقش مای همسر کاپون ظاهر شود، ﻣﮏﻻﮐﻠﻦ نقش دکتر او را بازی می کند و ﺩﯾﻠﻮﻥ هم در نقش رفیق صمیمی او که جانی دارد روی صحنه می رود. خانم ﮐﺎﺗﺮﯾﻦ ﻧﺎﺭﺩﻭﭼﯽ (ﺩﺍﺳﺘﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﺑﺮﺍﻧﮑﺲ) نیز دیگر بازیگر این فیلم است که نقش خواهر کاپون، رزی را به تصویر می کشد. ﻧﺎﺭﺩﻭﭼﯽ قرار است بزودی در فیلم The Irishman 2019 ﻣﺎﺭﺗﯿﻦ ﺍﺳﮑﻮﺭﺳﯿﺰﯼ دیده شود، و در آن با آل پاچینو (ﭘﺪﺭﺧﻮﺍﻧﺪﻩ) و رابرت دنیرو (ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ) همبازی شود.

بد نیست بدانید که آﻝ ﮐﺎﭘﻮﻥ ﻣﻌﺮﻭﻑﺗﺮﯾﻦ ﮔﺎﻧﮕﺴﺘﺮ ﻭ ﺗﺒﻬﮑﺎﺭ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﻭ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﻧﻤﺎﺩ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺷﮑﻨﯽ ﺩﺭ ﺩﻫﻪ ۱۹۲۰ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﺳﺖ. ﺁﻟﻔﻮﻧﺴﻪ ﮔﺎﺑﺮﯾﻞ ﮐﺎﭘﻮﻥ ﺩﺭ ۱۷ ﮊﺍﻧﻮﯾﻪ ﺳﺎﻝ ۱۸۹۹ ﻣﺘﻮﻟﺪ ﺷﺪ ﻭ ﺩﺭ ۲۵ ﮊﺍﻧﻮﯾﻪ ۱۹۴۷ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﺑﺪﺭﻭﺩ ﮔﻔﺖ. ﺩﺭ ﺍﻭﺍﺧﺮ ﺩﻫﻪ ۱۹۲۰ ﺩﺭ ﻟﯿﺴﺖ ﺳﯿﺎﻩ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻓﺪﺭﺍﻝ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺷﺖ، ﻧﻬﺎﯾﺘﺎً ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۹۳۱ ﺗﻮﺳﻂ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻓﺪﺭﺍﻝ ﺑﻪ ﺟﺮﻡ ﻓﺮﺍﺭ ﺍﺯ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﻣﺎﻟﯿﺎﺕ ﻣﺘﻬﻢ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪ. ﺍﻭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۹۳۱ ﺑﻪ ﺟﺮﻡ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﻧﮑﺮﺩﻥ ﻣﺎﻟﯿﺎﺕ ﺑﻪ ۱۱ ﺳﺎﻝ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﻣﺤﮑﻮﻡ ﺷﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۹۳۲ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺁﺗﻼﻧﺘﺎ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻩ ﺷﺪ. ﺍﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﻘﺪﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻣﺤﮑﻮﻣﯿﺘﺶ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺁﻟﮑﺎﺗﺮﺍﺯ ﮔﺬﺭﺍﻧﺪ. ﺩﺭ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺩﭼﺎﺭ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺭﻭﺣﯽ ﻭ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﺷﺪ. ﺣﺘﯽ ﭼﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﺁﺧﺮ ﻣﺤﮑﻮﻣﯿﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﮔﺬﺭﺍﻧﺪ. ﺍﻭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۹۴۷ ﺩﺭ ﭘﯽ ﺍﯾﺴﺖ ﻗﻠﺒﯽ ﺩﺭﮔﺬﺷﺖ و در نهایت به دره مرگ سقوط کرد.

کارگردان ۳۴ ساله فیلم Fonzo، آقای ترانک با این سن چندان زیادی ندارد اما طی همین مدت به خوبی بالا پایین هالیوود را تجربه کرده است. او در سال ۲۰۱۲ فیلم علمی-تخیلی Chronicle (ﺗﺎﺭﯾﺨﭽﻪ) نوشته ﻣﮑﺲ ﻟﻨﺪﯾﺰ با نقش آفرینی ﻣﺎﯾﮑﻞ ﺑﯽ. ﺟﺮﺩﻥ و ﺩﯾﻦ ﺩﯼﻫﺎﻥ را ساخت، که به فروش بین المللی ۱۲۶ میلیون دلاری رسید در حالی که برای ساخت آن فقط ۱۲ میلیون دلار هزینه شده بود. اما سه سال بعد، با فیلم Fantastic Four در سینما حاضر شد و شکست خورد. حال او یک فرصت تازه دارد تا خودش را به دنیا ثابت کند و یک فیلم فوق العاده یا ناامیدکننده بسازد؛ تصمیم با خودش است.

منتظر انتشار اطلاعات بیشتر درباره فیلم سینمایی Fonzo باشید، این فیم درام-جنایی هنوز فاقد تاریخ شروع اکران است.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *