بازیگران و شخصیت‌های جدید انیمیشن The Incredibles 2

اسامی بازیگران و شخصیت‌های جدید انیمیشن Incredibles 2 سرانجام مشخص شد. این دنباله مورد انتظارترین انیمیشن سال ۲۰۰۴ پیکسار است که امسال تابستان اکران می‌شود و ادامه‌ی ماجراجویی خانواده ابرقهرمان فیلم هلن پار ملقب به Elastigirl با صداپیشگی هالی هانتر (Holly Hunter) و باب پار ملقب به مستر Incredible با صداپیشگی کرگ تی. نلسون (Craig T. Nelson) است. سری اول این انیمیشن خانواده‌ای را نشان داد که هویتش بعنوان ابرقهرمان را بصورت یک راز نگه داشته و بنظر می‌رسد آن روزها تغییر می‌کنند.

در انیمیشن The Incredibles 2، الستی‌گرل برای رهبری کمپینی انتخاب می‌شود که ابرقهرمان‌ها را روی صحنه می‌آورد. بعد از سال‌ها پنهان شدن و تشکیل خانواده، او در نقش ابرقهرمان عالی ظاهر می‌شود، جایگاهی که قبلا همسرش داشته است. این یعنی مستر Incredible مشغول بزرگ کردن بچه‌هایشان، جک-جک، و نیروی تازه بدست آورده‌اش، می‌شود.

دیزنی اسامی کامل بازیگران این انیمیشن را به همراه تصاویر آن‌ها و جزئیات مربوط به شخصیت‌های اصلی منتشر کرده است.

هلن پار/ الستی‌گرل برگشته تا حساب خیلی‌ها را برسد و ثابت کند که خدمت به دنیا فقط یک کار مردانه نیست.‌ او در کنار نیروی عالی‌اش برای بچه‌داری، می‌تواند خودش را با هر شرایطی وفق دهد. این توانایی وقتی بیشتر می‌شود که او تصمیم می‌گیرد ابرقهرمان‌ها را هدایت کرده و در انظار عمومی ظاهر شود.

داش پار پسر بچه ۱۰ ساله پر انرژی است که عاشق نیروی فوق سرعتی خود است. او نمی‌داند چرا باید توانایی‌اش را مخفی کند. او بسیار فعال و کنجکاو است و عاشق پز دادن و از سر راه برداشتن انسان‌های بد است.

جک-جک پار کودک نوپایی بود که در پایان سری اول این انیمیشن نیروهایش مشخص شد. حالا مشخص شده که ممکن است قدرتمندترین عضو خانواده پار باشد اگر بتوانند راهی برای کنترل قدرت‌هایش پیدا کنند.

ادنا مود قدرت تصور خلاقانه‌ای برای طراحی لباس‌های ابرقهرمانی دارد. او فقط یک قانون دارد: شنل دوست ندارد.‌ او با یادگیری تکنولوژی پیشرفته و طراحی بی‌عیب و نقص، لباس‌های ابرقهرمان‌ها را طراحی می‌کند. او با مشتری‌هایش مانند خانواده‌اش رفتار می‌کند و نیازهایشان را درک می‌کند.

لوکاس بست/فروزون که بهترین دوست باب است و به نوبه خود یک ابرقهرمان است. او هرچه را لمس کند یخ می‌زند و همیشه خنک است. او نمی‌تواند تا پوشیدن لباس ابرقهرمانی‌اش صبر کند.

وید که صوفی باش صداپیشگی‌اش را برعهده دارد، شخصیت جدیدی است که می‌خواهد ابرقهرمان باشد. او جوان و مشتاق است و الستی‌گرل را تحسین می‌کند. او نیروی تغییر و تکثیر اشیای اطرافش را با ایجاد فضای خالی دارد که باعث می‌شود اشیا ظاهر و غیب شوند و در فضا تغییر کنند.

اِوِلین دیور شرکت مخابراتی با برادرش وینستون دارد. او باهوش است و می‌داند با تکنولوژی چطور کار کند. او عاشق تعمیر کردن است و مشکلی نیست که نتواند حل کند.

وینستون دیور شرکت مخابراتی با خواهرش اولین دارد. او که ثروتمند و با درک و فهم است، بسیار تلاش می‌کند. او با ابرقهرمان‌ها رابطه خوبی داشته و آن‌ها را برمی‌گرداند. مادامی‌که او بتواند قهرمانی برای کمک به خود پیدا کند، دیدگاه عموم تغییر می‌کند.

شخصیت The Ambassador نیز کسی است که ابرقهرمان‌ها را از نظر حقوقی حمایت می‌کند.

ریک دیکر برنامه جابجایی ابرقهرمان‌ها را هدایت می‌کند و به خانواده پار کمک می‌کند تا هویتشان را مخفی نگه دارند. او کارش را خیلی جدی گرفته که همیشه کار راحتی نیز نیست. اگرچه وقتی درِ دفترش بسته می‌شود، نمی‌تواند به خانواده پار خیلی کمک کند و آن‌ها را به حال خودشان می‌گذارد.

بَرَد بِرد (Brad Bird) نویسنده و گارگردان این انیمیشن است. خوشبختانه با برگشت بازیگران اصلی، The Incredibles 2 همانند سری اولش دوست داشتنی و جالب خواهد شد.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *