بازیگر جدید در فصل سوم Stranger Things

فصل سوم سریال پرطرفدار و تماشایی Stranger Things، یک بازیگر جدید را برای به تصویر کشیدن یکی از شخصیت های کلیدی خودش انتخاب کرد؛ این بازیگر جوان Francesca Reale نام دارد. اوایل اردیبهشت مـاه بود که فیلمبرداری فصل سوم سریال آغاز شد، و معلوم گشت که در این فصل شاهد بازگشت ستاره های قدیمی (ﻣﯿﻠﯽ ﺑﺎﺑﯽ ﺑﺮﺍﻭﻥ، ﻭﯾﻨﻮﻧﺎ ﺭﺍﯾﺪﺭ و ﺩﯾﻮﯾﺪ ﻫﺎﺭﺑﺮ) در کنار تعدادی از تازه واردهای فصل دوم (ﺳﯿﺪﯼ ﺳﯿﻨﮏ در نقش مکس و Priah Ferguson در نقش اریکا خواهر لوکاس) خواهیم بود، بعلاوه تعدادی چهره جدید از جمله ﮐﺮﯼ ﺍﻟﻮﯾﺲ (اره) و ﺟﯿﮏ ﺑﯿﻮﺯﯼ (سربازان سفینه)، و همچنین ﻣﺎﯾﺎ ﻫﺎﻭﮎ.

فصل نخست Stranger Things در سال ۲۰۱۶ به دست مخاطبین نتفلیکس و علاقه مندان ژانر علمی-تخیلی رسید، و به لطف فضای نوستالژی جالب، داستان مهیج و ستارگان فوق العاده ای که داشت خیلی زود تبدیل شد به پرطرفدارترین سریال این سرویس استریم ویدئو، و همین موفقیت باعث شد که استودیو به سرعت ساخت فصل دوم آنرا تایید کند. فصل دوم سال گذشته به دست طرفداران رسید، ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻓﺼﻞ ۲ ﻧﯿﺰ ﯾﮑﺴﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎﺕ ﻓﺼﻞ ﺍﻭﻝ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﯽﺷﻮﺩ، زمانی ﮐﻪ یک هیولای قدرتمند از ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻭﺍﺭﻭﻧﻪ سعی می کند پا به دنیای ما بگذارد ﻭ ﺷﺨﺼﯿﺖﻫﺎﯼ ﺍﺻﻠﯽ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﭼﺎﺭ ﭼﺎلشی تازه ﻣﯽﮐﻨﺪ؛ حالا مـا منتظر بازگشت سریال برای سومین فصل هستیم، جایی که قهرمانان نوجوان مـا بـاید مقابل یک موجود شیطانی جدید قرار بگیرند.

حال طبق یک گزارش تازه منتشر شده از سوی ددلاین، Reale قرار است در فصل سوم سریال Stranger Things یک شخصیت کلیدی را به تصویر بکشد که هدر (Heather) نام دارد، یک نجات غریق محبوب در برکه محله هاوکینز که در مرکز یک معمای تاریک جدید قرار می گیرد. نتفلیکس هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان فصل سوم منتشر نکرده، اما بطور قطع در فصل سوم تاریکی دوباره بر شهر سایه می اندازد و قهرمانان نوجوان ما تنها کسانی خواهند بود که می توانند باری دیگر از نابودی محل زندگی خودشان جلوگیری کنند. باید اشاره کنیم که Reale پیش از این هم سابقه حضور در نمایش های نتفلیکس را داشته است؛ او از بازیگران سریال Haters Back Off بود که بعد از دو فصل لغو شد.

در حال حاضر ما منتظر انتشار اطلاعات دقیق تری از داستان، تاریخ عرضه و همچنین تیزر، تصاویر و تریلر رسمی فصل سوم Stranger Things هستیم. باید اشاره کنیم که فصل جدید در سال ۲۰۱۹ به دست طرفداران می رسد اما تاریخ دقیق هنوز معلوم نیست.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *