بازیگر جدید در فیلم سینمایی Shazam

بازیگر تازه وارد، ﺍَﺷﺮ ﺍَﻧﺠِﻞ به جمع ستارگان فیلم سینمایی ابرقهرمانی Shazam (شزم) پیوست، او قرار است در نقش بیلی بتسون ظاهر شود. ایده ساخت فیلم سینمایی شزم سال ها قبل مطرح شد، زمانی که هنوز چیزی به اسم ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ ﺩﯼﺳﯽ خلق نشده بود [حداقل رسمی نشده بود] اما پس از مدت ها سکوت وارنر بروس از تابستان سال جاری توسعه این فیلم را از سر گرفت، برای اولین قدم هم کارگردان فیلم معرفی شد. اگر به یاد اوایل تابستان سال جاری بود که اعلام شد ﺩﯾﻮﯾﺪ ﺍﻑ. ﺳﻨﺪﺑﺮﮒ (Lights Out و Annabelle: Creation) قرار است فیلم Shazam را کارگردانی کند، بتازگی هم گفته شده که بازیگران از فوریه ۲۰۱۸ جلوی دوربین خواهند رفت. حال تا اینجا تعدادی از بازیگران و عوامل پشت صحنه فیلم انتخاب شده اند که بیشتر آنها پیش از ایـن هم سابقه همکاری بـا ﺳﻨﺪﺑﺮﮒ را داشته اند.

کمتر از یک هفته قبل، ﺯﮐﺮﯼ ﻟﯽﻭﺍﯼ بعنوان بازیگر نقش شزم (معروف به کاپیتان مارول) به پروژه سینمایی Shazam پیوست، که در ابتدا بسیاری از طرفداران را متعجب کرد اما در نهایت معلوم شد که انتخاب پرطرفداری بوده است. طی چند روز گذشته بازیگران دیگری هم به ﻟﯽﻭﺍﯼ پیوستند، از جمله ﮔﺮﯾﺲ ﻓﻮﻟﺘﯿﻦ بازیگر فیلم Annabelle: Creation (آنابل: آفرینش) که گفته شد قرار است در نقش یکی از دوستان بیلی بتسون جوان بازی کند – اما هنوز تایید نشده. اما خود شخصیت بیلی بتسون نیاز به دو بازیگر دارد، نخست برای ایفای نقش بیلی جوان و سپس برای ایفای نقش خود شزم که سن بیشتری نسبت به بیلی دارد [او یک بچه است که با گفتن کلمه شزم تبدیل به یک مرد نیرومند می شود]. حال ما می دانیم که چه کسی قرار است برای ایفای نقش بیلی با ﻟﯽﻭﺍﯼ همبازی شود.

طبق تازه ترین گزارش منتشر شده از سوی وبسایت CBR، انجل جوان برای ایفای نقش بیلی بتسون به فیلم سینمایی Shazam پیوسته است – خود ﺩﯾﻮﯾﺪ ﺍﻑ. ﺳﻨﺪﺑﺮﮒ هم با انتشار یک توییت این خبر را فاش کرد. انجل در این حرفه تقریبا تازه وارد است و شاید او را به خاطر حضور در سریال Andi Mack شبکه Disney بشناسید. ما قرار است انجل را تا پایان سال در فیلم On Pointe مشاهده کنیم که در واقع اولین تجربه سینمایی اوست. با تماشای این فیلم متوجه خواهیم شد که انجل در یک فیلم سینمایی چطور به نظر می رسد، البته با توجه به تازه کـار بودنش نمی توانیم او را از همین ابتدا مورد قضاوت قرار دهیم. از طرفی ایفای نقش بیلی چندان هم چالش برانگیز نیست و انتظار داریم که از فرصت استفاده کند و به خوبی در این نقش بدرخشد.

بیلی بتسون

در حال حاضر طرفداران Shazam دوست دارند بدانند که چه کسی قرار است در نقش شخصیت شرور فیلم ظاهر شود. ما به تازگی شنیده ایم که ﻣﺎﺭﮎ ﺍﺳﺘﺮﺍﻧﮓ در حال مذاکره است تا در نقش شخصیت شرور فیلم، دکتر سیوانا بازی کند – یکی از بزرگترین دشمنان شزم در دنیای کتاب های مصور هم در نسخه کلاسیک و هم در New 52. او سال ها قبل در فیلم Green Lantern (فانوس سبز) بازی کرده بود، بنابراین سابقه همکاری با DC Films را دارد. همچنین باید اشاره کنیم طبق تازه ترین شنیده ها، وارنر بروس قصد دارد ﻓﯿﻠﻢبرداری Shazam را از اولین روزهای سال آینده میلادی آغاز کند، تاریخ اکران هم ۵ آوریل ۲۰۱۹ (مصادف با ۱۶ فروردین ۹۸) اعلام شده است.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *