تولید و فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 به‌زودی در مونترال کانادا آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن بازیگر دیگری به جمع بازیگران این فیلم مورد انتظار خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، جک کزی به جمع بازیگران فیلم Deadpool 2 اضافه شده و قرار است نقش شرور و منفی اصلی این فیلم را بازی کند. با این حال، تاکنون نقش کزی در این فیلم رسما تایید و اعلام نشده است؛ اما منابع نزدیک به وب‌سایت ددلاین می‌گویند او قرار است نقش بلک تام (Black Tom) را که یک میوتنت ایرلندی است، در فیلم Deadpool 2 بازی کند.

در کامیک، بلک تام می‌تواند گیاهان زنده را کنترل کند و همچنین با یک چوب سنتی ایرلندی به نام Shillelagh، با دشمنان خود مبارزه می‌کند. با این حال، تاکنون کمپانی فاکس قرن بیستم اطلاعیه‌ای رسمی در این مورد منتشر نکرده و تنها در گفتگو با وب‌سایت ددلاین این خبر را تایید کرده است. با این حال، انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری از بازیگران فیلم Deadpool 2 اعلام شود. کزی بیشتر برای بازی در نقش گیبریل بولیوار در سریال The Strainn (دگردیسی) شناخته شده است. او همچنین در فیلم Baywatchh (بی‌واچ) نیز حضور دارد که اخیرا اکران آن آغاز شده است.

Black Tom Deadpool

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل و مورنا باکرین در نقش ونسا، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Deadpool 22 تایید شده است. همچنین طبق شایعه‌ای که ماه گذشته منتشر شد، سه عضو دیگر گروه ایکس‌-‌فورس (X-Force) نیز در این فیلم حضور کوتاهی خواهند داشت. کارگردانی فیلم Deadpool 2 بر عهده دیوید لیچ خواهد بود. او جانشین تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول)، شد که پس از اختلاف با کمپانی فاکس قرن بیستم پروژه ساخت این فیلم را ترک کرده بود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده پاول ورنیک و رت ریس بوده است.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.

zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *