بازیگر نقش اول سریال «واچمن» معرفی شد

شبکه HBO بازیگر نقش اول سریال «واچمن» (Watchmen) را یافت. «جرمی آیرونز» بازیگر برنده امی و اسکار برای بازی در پایلوت این سریال با نویسندگی «دیمین لیندلاف» (بازماندگان) برگزیده شده است.

شبکه HBO در مورد این شخصیت اطلاعاتی منتشر نکرده اما طبق شنیده‌ها آیرونز در نقش یک صاحبخانه‌ پا به سن گذاشته و مغرور بریتانیایی بازی می‌کند. اقتباس تلویزیونی لیندلاف از کامیک محبوب «آلن مور» در دنیای اتفاق می‌افتد که ابرقهرمانان آن سرکش و قانون شکن تلقی می‌شوند. سریال «واچمن» خاطرات خوانندگان رمان گرافیکی مور را زنده کرده و سعی می‌کند دنیای خاص خودش را خلق کند. لیندلاف فیلمنامه پایلوت را به نگارش درآوده و در کنار «تام اسپزیالی» و «نیکول کسل» در تهیه آن هم مشارکت می‌کند. کسل که در تولید سریال «بازماندگان» شبکه هم نقش داشته، اپیزود پایلوت را کارگردانی خواهد کرد.

آیرونز به دیگر بازیگران سریال «واچمن» از جمله «رجینا کینگ»، «دان جانسون»، «تیم بلیک نلسون»، «لوییس گاست جونیور»، «آدلاید کلمنز» و «اندرو هاوارد» می‌پیوندد که پیش‌تر به سریال اضافه شده بودند.

کارنامه حرفه‌ای آیرونز شامل نقش برنده امی او در سریال «الیزابت اول» شبکه HBO، نقش برنده اسکارش در فیلم «Reversal of Fortune» در سال ۱۹۹۰، و سریال «Borgias» شبکه شوتایم می‌شود.

لیندلاف در سال ۲۰۰۹ در مصاحبه‌ای با آبزرور پیش از اکران فیلم «واچمن» به کارگردانی «زک اسنایدر» در مورد تأثیر کامیک منبع الهام فیلم در آثارش گفته بود، «همه عناصر موجود در فلش‌بک‌های روایت غیرخطی تا قهرمانان بدنام قصه، در هر آنچه که می‌نویسم یافت می‌شود.» وی در آن زمان از فیلم اسناید تمجید کرد و آن را متعهدترین نسخه واچمن به متن دانسته بود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *