بازیگر نقش برن در سریال Game Of Thrones با یکی از فرضیه‌های مرتبط با کلاغ سه چشم موافق است

در رابطه با اینکه «برن استارک» (Bran Stark) در فصل آخر سریال Game Of Thrones چه نقشی خواهد داشت، فرضیه‌های بسیار زیادی وجود دارد ولی به نظر می‌رسد بازیگر این نقش، به یکی از این فرضیه‌ها اعتقاد بیشتری دارد.

این متن شامل اسپویل‌های بسیار مهم از فصل‌های قبل سریال Game Of Thrones و اسپویل‌های احتمالی از فصل آخر این سریال است.

قبل از هرچیز این را یادآوری کنیم که در حال حاضر، اکثر بازیگران سریال Game Of Thrones درست مانند ما، هیچ اطلاعی از اتفاقاتی که قرار است در فصل آخر این سریال رخ دهد ندارند و فرضیه‌های این بازیگران هم درست مانند فرضیه‌های طرفداران سریال، در حد همان «فرضیه» هستند.

در دنیای وستروس شاید هیچ شخصیتی به اندازه برن استارک با اتفاقات ماوراءطبیعه مواجه نشده باشد. در نتیجه آینده برن استارک از تمام شخصیت‌های دیگر دنیای فانتزی «جورج آر آر مارتین» (George R.R. Martin) مبهم‌تر است. این موضوع باعث شده‌ است تا برن استارک، بیش از هر شخصیت دیگری، با فرضیه‌ها و تئوری‌های مختلف طرفداران و حتی بازیگران این سریال مواجه باشد. اما یکی از این فرضیه‌ها، که جزو فرضیه‌های جالب هم دسته‌بندی می‌شود، این است که برن استارک درواقع همان کلاغ سه چشمی است که در قسمت‌های قبلی، او را با بازی قوی «مکس ون سیدو» (Max Von Sydow) مشاهده کرده‌ایم. یعنی درواقع کلاغ سه چشمی که ما دیده‌ایم، ایام کهن‌سالی همین برن استارک بوده است! بازیگر 18 ساله نقش برن استارک یعنی «آیزاک همپستد-رایت» (Isaac Hempstead-Wright) هم در مصاحبه‌ای که با Nerdist داشت، اعلام کرد که با این فرضیه بیشتر از بقیه فرضیه‌ها هم‌عقیده است.

آیزاک همپستد-رایت معتقد است که این فرضیه به نسبت بقیه فرضیه‌ها و مخصوصا فرضیه مرتبط با «شاه شب» (Night King، که در ادامه به این فرضیه هم خواهیم پرداخت) بیشتر به دنیای فانتزی سریال Game Of Thrones شباهت دارد. همچنین به عقیده او، این فرضیه از «بحث دایره‌وار بودن خط داستانی برن» هم تبعیت می‌کند. دایره‌وار بودن خط داستانی برن چیزی است که پیش از این هم در قسمت زیبای The Door در فصل 6 سریال شاهد آن بودیم. در این قسمت بود که متوجه شدیم «هودور» (Hodor) به چه علت به این روزگار دچار شده است و درواقع «هودور» گفتن‌های پیاپی او به خاطر تاثیری است که برن، در آن قسمت، بر گذشته او گذاشته است. آیزاک همپستد-رایت هم با استناد به این موضوع از «دایره‌وار بودن» خط داستانی برن صحبت کرده است و معتقد است اگر کلاغ سه چشمی که با بازی مکس ون سیدو در قسمت‌های قبلی شاهد او بوده‌ایم، درواقع همان برن استارک بوده باشد، اصل دایره‌وار بودن خط داستانی برن هم رعایت خواهد شد.

اما فرضیه مرتبط با شاه شب که به آن اشاره کردیم، چیست؟ این فرضیه هم یکی از فرضیه‌های بسیار جالبی است که در رابطه با برن استارک مطرح شده است و حکایت از این دارد که برن استارک، درواقع همان شاه شب است! همپستد-رایت قبلا با این فرضیه هم موافق بود ولی به تازگی به این نتیجه رسیده است که احتمالا این فرضیه صحت ندارد. او معتقد است که شاه شب بودن برن استارک، «زیاد به دنیای Game Of Thrones نمیخورد» و بیشتر به «فیلم‌های هالیوودی شباهت دارد».

به هر حال همان‌طور که در ابتدای متن هم گفته شد، فرضیه‌های بیشماری در رابطه با برن استارک و آینده او وجود دارد و هرکدام هم از جذابیت‌های خاص خودشان بهره‌مندند. برن استارک تنها فرزند مشروع «ادارد استارک» (Eddard Stark) است که هنوز هم در قید حیات است. وقتی در قسمت‌های ابتدایی با برن استارک آشنا شدیم، به سختی می‌توانستیم باور کنیم که آن کودک سرحال قرار است به فلجی محزون بدل شود و پس از فلج شدنش هم واقعا باور اینکه او قرار است وارد همچین مسیر ماوراءطبیعه‌ای بشود، کار بسیار سختی بود.

جورج آر آر مارتین از همان ابتدای شروع رمان‌هایش، برن استارک را یکی از «5 شخصیت اصلی» دنیای فانتزی‌اش نامیده بود. به همین دلیل هم می‌توان انتظار این را داشت که برن نقش تاثیرگذار و بسیار مهمی را در فصل آخر سریال Game Of Thrones ایفا کند. با توجه به خط داستانی عجیب و غریب برن استارک، می‌توان ادعا کرد که او مهمترین و تاثیرگذارترین مهره انسان‌ها در جنگ اجتناب ناپذیر فصل آخر است. اما اینکه برن استارک بر علیه وایت واکرها می‌جنگد و یا خودش شاه شب است، چیزی است که طرفداران سریال بی‌صبرانه منتظر پرده‌برداری از آن در فصل آخر شاهکار شبکه HBO هستند.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *