بازیگر نقش Batwoman حساب توئیتر و اینستاگرامش را غیرفعال کرد

اگرچه بسیاری از هواداران از انتخاب «روبی رز» برای بازی در نقش «بت‌ومن» در دنیای «اروورس» (Arrowverse) شبکه‌ی CW استقبال کردند، اما به نظر می‌رسد که به دنبال برخی واکنش‌ها او ترجیح داده حساب شبکه‌های اجتماعی خود را غیرفعال کند.

حساب توئیتر رز به کلی غیرفعال شده و با وجود اینکه حساب او در اینستاگرام هنوز فعال است، اما بخش نظرات پست‌ها مسدود شده است. رز پیش از ترک توئیتر در مورد جنجالی که پس از انتخاب شدنش به پا شد نوشته بود: «من نمی‌دانم این گفته که «حالا که روبی هم‌جنس‌گرا نیست نباید نقش بت‌ومن را به او بدهند» از کجا سر در آورد… این خنده‌دارترین و مسخره‌ترین حرفی است که تا به حال شنیده‌ام. در ۵ سال اخیر مجبور بودم با این حرف مواجه شوم که «او بیش از حد هم‌جنس‌گرا به نظر می‌رسد» چه شد که همه چیز را وارونه کردید. من که تغییر نکرده‌ام.»

رز که به شدت به خاطر بازی در نقش «بت‌ومن» احساساتی شده بود، چند روز پیش در مصاحبه‌ با «جیمی فلن» گفته بود، «بازی در نقش بت‌ومن را درک می‌کنم. احساس می‌کنم دلیل هیجان‌زده شدنم این باشد که در دوران کودکی وقتی تلویزیون تماشا می‌کردم هیچوقت کسی را ندیدم که بتوانم او را درک کنم، ابرقهرمانان به کنار. می‌گفتم هیچوقت حاضر نیستم این کار را انجام دهم. همیشه این حرف «اسکار وایلد» را آویزه‌ی گوشم کردم که «خودت باش زیرا دیگران نقش‌های دیگر را گرفته‌اند.» بنابراین همیشه براساس این حکمت زندگی کردم. دومین سخنی که هنگام ورودم به بازیگری به آن عمل کردم این بود که «همان کسی باش که وقتی جوان‌تر بودی می‌خواستی باشی» احساس می‌کنم که سخن اولی به گونه‌ای مرا به سخن دوم هدایت کرد.»

شخصیت «بت‌ومن» یا «زن خفاشی» یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای کتاب‌های کامیک است. این شخصیت با نام مستعار «کتی کین» برای اولین بار در شماره‌ی ۲۳۳ «کامیک‌های کارآگاهی» در جولای ۱۹۵۶ به عنوان زن مورد علاقه‌ی «بتمن» ظاهر شد. در سال ۱۹۶۴ «ژولیوس شوارتز» سردبیر کامیک‌های مرتبط با «بتمن» شد و «بت‌ومن» و سایر شخصیت‌های مرتبط با آن را برای دنیای «بتمن» نامناسب دانست و آن‌ها را از این دنیا کنار گذاشت و بعدها در سال ۱۹۸۶ در کامیک «بحران زمین‌های بی‌نهایت» ادعا شد که «بت‌ومن» هرگز وجود نداشته است. اما در سال ۲۰۰۶ پس از وقفه‌ای دراز، «بت‌ومن» بار دیگر به عنوان یک زن یهودی و هم‌جنس‌گرا معرفی شد. از آن پس «بت‌ومن» یکی از مهمترین شخصیت‌های دنیای دی‌سی شد و نقشی کلیدی در کامیک‌های جدید ایفا کرد.

«روبی رز» همین امسال در سریال‌های «فلش»، «ارو» و «سوپرگرل» شبکه‌ی CW در نقش «بت‌ومن» ظاهر خواهد شد.

تانی کال

30nama

  • Batwoman

    حضور بازیگران جدیدی در سریال Batwoman

    حضور بازیگران جدیدی در سریال Batwoman به دنبال حضور شخصیت بت ومن در کراس اور Elseworlds در…
  • Batwoman

    اولین تصویر از «روبی رز» در نقش Batwoman

    اولین تصویر از «روبی رز» در نقش Batwoman شبکه CW اولین تصویر رسمی از «روبی رُز» در نقش «کی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *