خانه ورزش اخبار ورزش سه بازی تا رکورد بعدی برانکو؛ بهترین نیم فصل تاریخ

سه بازی تا رکورد بعدی برانکو؛ بهترین نیم فصل تاریخ

0

سه بازی تا رکورد بعدی برانکو؛ بهترین نیم فصل تاریخ

از حدود سه سال قبل که برانکو روی نیمکت پرسپولیس نشست، تا امروز چیزهای زیادی در این باشگاه تغییر کرد. تغییراتی که مهمترین بخش آن، در نتایج تیم بود. پرسپولیس در بیشتر هفته‌های دو فصل اخیر، صدرنشین بوده و رکوردهای زیادی مثل بهترین قهرمانی و بهترین خط دفاع ادوار لیگ را ثبت کرده است. حالا آن‌ها، می‌توانند به بهترین قهرمانی نیم فصل لیگ برتر هم فکر کنند.

پرسپولیس فصل پیش، از ۱۲ بازی اولش ۲۶ امتیاز گرفته بود و این فصل، از این تعداد بازی ۲۷ امتیاز دارد. آن‌ها در آن زمان، شانس بهترین قهرمانی نیم فصل را با مساوی مقابل پیکان از دست دادند اما این فصل، گل دقیقه ۹۶ شایان مصلح این شانس را برای پرسپولیسی‌ها حفظ کرد.

بهترین قهرمانی نیم فصل ادوار لیگ برتر، متعلق به سپاهان لیگ دوم است. تیمی که از ۱۳ بازی‌اش، ۳۱ امتیاز گرفت و با میانگین رویایی ۲،۳۸ امتیاز از هر بازی قهرمان نیم فصل شد. پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول، دو بازی با صنعت نفت و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی دارد و یک بار هم در رشت، روبروی سپیدرود قرار می‌گیرد. در صورتی پیروزی در هر سه مسابقه، آن‌ها با ۳۶ امتیاز میانگین ۲،۴ امتیاز از هر بازی را ثبت می‌کنند و صاحب بهترین قهرمانی نیم فصل خواهند شد.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد، پرسپولیس علاوه بر رکورد شکنی با فاصله ۵ امتیاز یا بیشتر قهرمان نیم فصل می‌شود و از حالا، برای گرفتن جام با رقبا فاصله می‌گیرد. البته حداقل در دو بازی از این سه بازی با صنعت نفت و ذوب آهن، پرسپولیس کار دشواری برای پیروزی دارد و کمالوند و قلعه‌نویی، به این راحتی به آن‌ها امتیاز نمی‌دهند.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *