کاگردان بازی Assassin’s Creed Origins درباره تغییرات در ساختار ماموریت‎های این بازی و همچنین داستان ماموریت‎های فرعی سخن می‎گوید.

سری بازی‎های Assassin’s Creed به خاطر نوع ماموریت‎هایش که در طول سال‎ها و با آمدن نسخه‎های جدید، اصلا تغییر نکرده‎اند شناخته می‎شوند. اهداف در موقعیت‎های از پیش تعیین شده‎ای حضور دارند، گاهی کمی راه می‎روند و گاهی هم ساکن ایستاده‎اند و بازیکن باید آن محل را پاکسازی و هدف را نابود کند. اما سیستم ماموریت بازی Assassin’s Creed Origins متفاوت است. در میانتغییرات و پیشرفت‎ها در Origins شاید رفت و آمد شخصیت‎های داستان در زندگی روزمره، بزرگ‎ترین نوآوری باشد. در مصحبه با سایت Kotaku کاگردان بازی، اشرف اسماعیل، تاثیر این تغییر بر ماموریت‎های بازی را با مثالی از یکی از ماموریت‎های فرعی توضیح داد. شایان به ذکر است، این ماموریت شامل کشتن فردی که به طور مداوم در جهان بازی در حال حرکت است، می‌شود.

او یک هدف است و شما باید او را تعقیب کنید، در طول این ماموریت مکان‎هایی را که به شما اطلاعاتی درباره زندگی او می‎دهد، پیدا می‎کنید. در طول روز او با کالسکه خود در حال حرکت است و در شب او به قلعه خود می‎رود و در اتاق خود می‎خوابد. نکته جالب این است که شخص مورد نظر در اختیار شماست، شما اطلاعات او را دارید. شما می‎خواهید مخفیانه بروید و با او مبارزه کنید یا که هنگامی که او در حال سفر با کالسکه است و شما موقعیت مناسبی برای نبرد با وسایل نقلیه دارید به او حمله کنید. شرایط کاملا متفاوت است و در طول بازی بسیاری از این موارد وجود دارد.

اسماعیل همچنین گفت که استودیو تکنولوژی جدیدی را توسعه داده است تا هزاران شخصیت‎ غیر قابل کنترل و حیوان در بازی وجود داشته باشند که زندگی آن‎ها متناوب و برنامه‎ریزی شده‎ باشد و مکان‎های مخصوصی برای رفتن، خوردن و خوابیدن داشته باشند. ترکیب این ویژگی با سیستم تغییر روز و شب در بازی، گیم‎پلی خاصی ایجاد می‎کند که در نسخه‎های قبلی بازی Assassin’s Creed دست نیافتنی بودند. هنگام تحقیق در تاریخ غنی مصر تیم، صدها داستان جالب و جذاب که در زندگی مردم واقعی تاثیر داشته‎اند، را پیدا کرده‎اند. اسماعیل همچنین اذعان داشت آن‎ داستان‎ها با ساختار ماموریت بازی هماهنگی دارند، زیرا تیم، تجربه این داستان‎ها به شیوه مخصوص به هر بازیکن را برای آن‎ها می‎خواست. بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ پنج آبان برای ایکس باکس وان، پلی‎استیشن4 و رایانه‎های شخصی منتشر می‎شود.

نظر شما درباهر بازی Assassin’s Creed Origins چیست؟ آیا به نظر شما تغییرات اعمال شده می‎تواند باعث عالی شدن این بازی شود؟

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *