امروز شرکت الکترونیک آرتز به‌صورت رسمی اعلام داشت که بازی جدیدی به سرویس EA Access کنسول ایکس‌باکس وان و سرویس Origin رایانه‌های شخصی اضافه شده است.

کتابخانه بازی‌های EA Access با اضافه شدن عنوان جدید بزرگ‌تر از همیشه شده است. Battlefield 1 بازی بعدی رایگان شده این سرویس محبوب است. پیش‌تر هم شاهد رایگان شدن بازی Titanfall 2 بودیم. همچنین کاربران این سرویس می‌توانند چهار روز زودتر از عرضه بازی‌هایی چون FIFA 18 و NHL 18 درکنار NBA Live 18 به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

هم‌اکنون بیش از ۴۰ عنوان برروی EA Access در دسترس است و الکترونیک آرتز قصد دارد تا این عناوین را بیش از ۵۰ بازی برساند. این سرویس به‌صورت انحصاری در اختیار کنسول ایکس‌باکس وان قرار دارد. سرویسی مشابه EA Access با عنوان Origin Access در اختیار رایانه‌های شخصی نیز قرار دارد اما عناوین آن محدودتر از نسخه کنسولی خود است.

برای دریافت بازی‌‌ها پس از اضافه شدن به بخش Ready to Install کنسول خود رفته و بازی را دانلود کنید. سرویس EA Access برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان قابل خریداری است و شما می‌توانید با پرداخت ماهانه ۵ دلار یا سالانه ۳۰ دلار مشترک این سرویس شوید. همچنین سرویس Origin Access برای رایانه‌های شخصی نیز کار خود را در اوایل سال ۲۰۱۶ آغاز کرد.

به جز بهره‌مندی از بازی‌های رایگان، از دیگر مزایای این سرویس می‌توان به تخفیف ۱۰ درصدی برای تمامی محتوای دیجیتالی شرکت الکترونیک آرتز و دسترسی به عناوین ۵ تا ۱۰ روز قبل از انتشار عمومی اشاره کرد.

در چند ماه گذشته شاهد اضافه شدن بازی‌هایی چون Titanfall 2 و Madden 17 درکنار تمامی DLCهای بازی Star Wars Battlefront و ‌FIFA 17 بودیم.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *