الکترونیک آرتز به تازگی از نسخه رایگان بازی Battlefield 1 رونمایی کرده که از ۱۳ تا ۱۵ اسفند برای ایکس‌باکس وان ورایانه‌های شخصی در دسترس است.

برای انجام نسخه رایگان بتلفیلد ۱ بر روی ایکس‌باکس وان تنها نیاز به اشتراک طلایی سرویس ایکس‌باکس لایو دارید و از همه مهمتر این که شما می‌توانید دو بخش داستانی و چندنفره را بدون هیچ محدودیتی بر روی این پلتفرم انجام دهید. در طرف مقابل نسخه رایگان تحت سرویس Origin بسیار محدودتر است و شما تنها به دو نقشه بخش چندنفره و یکی از بخش‌های کمپین داستانی دسترسی دارید. از طرفی پی‌سی گیمر‌ها محدودیت زمانی نیز برای تجربه این نسخه دارند و تنها می‌توانند ده ساعت به انجام آن بپردازند.

تمام پیشرفت‌های شما در نسخه آزمایشی رایگان بتلفیلد ۱ که اواخر این هفته برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد بر روی حسابتان ذخیره خواهد شد، پس نگرانی خاصی در این خصوص پس از پایان نسخه آزمایشی نداشته باشید. قابل اشاره است که گیمر‌ها بر روی پلی‌استیشن 4 منتظر این نسخه رایگان نباشند.

از طرفی اگر علاقمند به خرید Battlefield 1 هستید اکنون بهترین موقعیت است زیرا بازی برای تمامی پلتفرم‌ها به مدت محدودی با قیمت ۳۰ دلار در دسترس است.

در جدیدترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز اطلاعات جدیدی از چهار بسته الحاقی بازی Battlefield 1 منتشر کرد. از طرفی ویدیوهای جدیدی از بسته الحاقی They Shall Not Pass این اثر منتشر شده که در آن می توانیم نقشه‌های Fort de Vaux و Rapture بازی را مشاهده کنیم.

Zoomg

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *