با آنکه از عرضه بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy تنها 2 روز می‌گذرد، اما فروش این عنوان در انگلستان فوق‌العاده بوده است.

در لیست 100 بازی پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2017 فروشگاه آمازون انگلستان، بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در رتبه اول قرار دارد، البته این بازی هنوز رتبه‌ای در لیست 100 بازی پرفروش آمازون آمریکا کسب نکرده است.

لازم به ذکر بوده که تاکنون 18 بازی از این مجموعه منتشر شده است که در مجموع فروش کلی 50 میلیون نسخه‌ای را برای این مجموعه رقم زده‌اند. البته تنها 3 قسمت اصلی این عنوان توسط استودیوی ناتی‌داگ، خالق مجموعه بازی‌های Jak and Daxter ،Uncharted و The Last of Us ساخته شده‌اند.

میانگین نمرات بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در وب سایت متاکریتیک تا به اینجای کار 80 است. این بازی نکات کلیدی و خوب عناوین اصلی را حفظ کرده و چند نکته جدید به آن اضافه کردند همانند قابلیت کنترل شخصیت کوکو و خواهر کرش که می‌تواند جالب باشد.

طبق شایعات اخیر بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy ممکن است برای همیشه در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 باقی نماند. صحبت‌های زیادی در مورد عرضه شدن این بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان شنیده شده است. همچنین در ماه فوریه پلی استیشن ایرلند بیان کرد که بازی اول برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو عرضه می‌شود. در غرفه‌ای در PAX East 2017 هم این خبر پخش شده بود که این بازی برای پی‌سی هم عرضه خواهد شد.

شما هم‌اکنون می‌توانید بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 خریداری کرده و به تجربه آن بپردازید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *