لاقه‌مندان به سبگ بازی‌های مسابقه‌ای به گوش باشید که خبرهای خوبی برایتان داریم؛ چرا که بازی The Crew 2 رسما تایید شد. مدتی قبل و پس از معرفی رسمی نسخه جدید بازی Assassin’s Creed و بازی Farcry 5 استودیوی سازنده ساخت دومین شماره از مجموعه بازی‌های The Creww را رسما تایید کرد. دقایقی قبل، شرکت یوبی سافت در اقدامی ناباورانه دست به معرفی سه بازی محبوب از Ipهای این شرکت زد و به یک باره برق از سر مخاطبان پراند! همان طور که می‌دانید نسخه ابتدایی این بازی نتوانست به شکل قابل قبولی طرفداران را برای موفقیت آینده این فرانچایز امیدوار کند، اما به نظر می‌رسد که شرکت یوبی سافت ساخت نسخه جدید این بازی را در دستور کار خود قرار داده و بزودی شاهد انتشار جزئیات بیشتری در رابطه با بازی The Crew 2 خواهیم بود. شرکت یوبی‌سافت علاوه بر معرفی بازی The Crew 2 یک لوگوی اولیه برای معرفی کلی از عنوان مذکور به نمایش گذاشت که می‌توانید در پایین آن را مشاهده کنید. آن طور که به نظر می‌رسد این لوگو حامل اطلاعات زیادی در رابطه با بازی نیست.

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۶_۲۲-۰۹-۰۳

یوبی سافت در حساب توییتر خود و در رابطه با بازی The Crew 2 بیان کرد که این‌بار دنیای این مجموعه حامل هیجان بیشتری خواهد بود. حساب رسمی توییتر یوبی سافت می‌گوید:

به فراتر از جاده‌ها می‌رویم؛ بهتر است خودتان را برای هیجان خالص آماده کنید.

برخلاف معرفی نسخه جدید بازی Assassin’s Creed و Farcry 5، معرفی بازی The Crew 2 بسیار دور از ذهن قلمداد می‌شد و در چند هفته گذشته خبر یا شایعه‌ای حول معرفی این عنوان به گوش نرسید. با این حال تایید بازی The Crew 2 به معنی انتشار اطلاعات جامع از این بازی نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر احتمالا باید تا پیش از نمایشگاه E3 2017 صبر کنیم. اگر چه تایید این بازی پیش از آغاز کنفرانس مطبوعاتی یوبی سافت می‌تواند نویدبخش رونمایی از آن‌ها پیش از E3 2017 باشد. شما نیز می‌توانید نظراتتان را در این رابطه با گیم‌شات به اشتراک بگذارید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *