بازی Days Gone همراه صحنه‌های سینمایی

با توجه به جدیدترین اخبار رسیده از عنوان Days Gone؛ این بازی دارای چندین ساعت صحنه های سینمایی می باشد.

Days Gone، بازی جدید استودیو بند سونی است که به صورت انحصاری در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. سونی تا به امروز اطلاعات خیلی زیادی را به جز چند تریلر و نمایش گیم‌پلی از این بازی به اشتراک نگذاشته است اما امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، اطلاعات بیش‌تری از این اثر توسط بازیگر و صداپیشه شخصیت اصلی آن ارائه شده است.

در جریان لایو استریم Reverse the Verse بازی Star Citizen، جرد هوکابی، مسئول محتوای بازی استار سیتیزن، اعلام کرد که اخیرا صحبتی با سم ویتور، صداپیشه و ایفاگر نقش دیکن جان، پروتاگونیست بازی Days Gone، داشته و وی گفته که این ساخته استودیو Bend، صحنه‌های سینمایی زیادی خواهد داشت. ویتور همچنین در این مصاحبه به هوکابی گفته که دوست دارد بخشی از قسمت تک‌نفره بازی Star Citizen یعنی Squadron 42 باشد.

اینکه اطلاعاتی از بازی Days Gone در جریان لایو استریم بازی استار سیتیزن منتشر می‌شود، مورد جالبی است! با این حال چندی پیش شوهی یوشیدا، مدیر استودیو‌های جهانی سونی هم اعلام کرده بود که بازی Days Gone اثری بزرگ با تمرکز زیاد روی روایت داستان عالی خواهد بود و همین مساله وجود صحنه‌های سینمایی زیاد در این بازی را توجیه می‌کند.

تانی کال

برگرفته از Dualshockers

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *