خانه بازی اخبار بازی Death Stranding وارد مرحله تست شده است

بازی Death Stranding وارد مرحله تست شده است

0

همه به خوبی می‌دانیم که بازی Death Stranding که توسط بازی‌ساز افسانه‌ای، هیدئو کوجیما، در دست ساخت قرار دارد و به این زودی‌ها منتشر نخواهد شد.

احتمالا یک سال دیگر روند توسعه بازی به نقطه‌ای می‌رسد که بتوان آن را به طور کامل بازی کرد ولی انتظار نمی‌رود که قبل از سال 2019 نسخه کامل آن منتشر شود. در کمال تعجب این موضوعات باعث نشده است که علاقه بازیکنان برای این بازی کم شود و با هیجان تمامی اخبار مربوط به آن را دنبال می‌کنند و با هر اطلاعات کوچکی که از بازی منتشر می‌شود انتظار برای بازیکنان سخت‌تر خواهد شد.

بازی Death Stranding در E3 2016 توسط خود کوجیما معرفی شد و در حال حاصر توسط استودیو «کوجیما پروداکشن» (Kojima Productions) در دست ساخت قرار دارد. این بازی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و اولین بازی کوجیما، پس از جدا شدنش از شرکت کونامی محسوب می‌شود.

کوجیما به تازگی در توییتر اعلام کرده است که شاهد این بود که بازی وارد مرحله آزمایشی شده است. این صحبت کوجیما اطلاعات خاصی درباره بازی یا روند پیشرفت توسعه آن به ما نمی‌دهد ولی موجب خوشحالی است که می‌بینیم ساخت آن به خوبی پیش می‌رود.

امروز من شاهد نتایج خوب آزمایش بازی Death Stranding بودم. فکر کنم که امشب به راحتی بخوابم.

همچنین در توییتر اعلام شده که استودیوهای کوجیما پروداکشن و «کوریلا گیمز» (Guerrilla Games) در رویداد SIGGRAPH 2017 حضور خواهند داشت و اطلاعاتی درباره موتور بازی‌سازی دسیما منتشر خواهند کرد. موتور گرافیکی دسیما به استودیو Guerrilla Games تعلق دارد و در ساخت بازی Killzone: Shadow Fall در سال 2013 و بازی Horizon: Zero Dawn استفاده شده بود و بازی Death Stranding با استفاده از آن ساخته می‌شود.

بله هر دو استودیو کوجیما پروداکشن و گوریلا گیمز در رویداد SIGGRAPH 2017 حضور خواهند داشت و اطلاعاتی بسیار جالبی درباره موتور بازی‌سازی دسیما منتشر خواهند کرد.

هیدئو کوجیما در گذشته بیان کرده است که Death Stranding تجربه میان دو عنوان Uncharted و Tom Clancy’s The Division خواهد بود و اگر شک دارید که این عنوان به خوبی ساخته‌های قبلی او است، باید به شما بگوییم که بازی Death Stranding یک اثر کاملا کوجیمایی خواهد بود.

گیم شات

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *