همانطور که در جریان هستید، با به اتمام رسیدن سال مالی 2017، اکثر شرکت‌ها اطلاعاتی از سالی که گذشت و پروژه‌هایی که برای آینده دارند را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته‌اند. یوبی‌سافت نیز یکی از این شرکت‌ها است. این شرکت علاوه بر تایید بازی‌های Assassin’s Creed جدید، Far Cry 5 و The Crew 2، به جزییاتی در رابطه با موفقیت بازی The Division نیز اشاره کرده است.

یوبی‌سافت اعلام کرد که بازی The Division موفق شده است بیش از 44 میلیون بازیکن را به سمت خود جذب کند و از 18 ماه گذشته تاکنون، 150 درصد رشد داشته است. آقای «گیلموت» (Guillemot)، مدیر عامل شرکت یوبی‌سافت، اعلام کرد که بازی‎‌هایی مانند The Division و موفقیت آن‌ها باعث می‌شوند که تمرکز بیشتری بر روی پشتیبانی از آن‌ها و ساخت بسته‌های الحاقی بیشتر داشته باشیم.

طبق گفته‌های آقای گیلموت، بازی The Division در بین دیگر عناوین شرکت یوبی‌سافت، از لحاظ محبوبیت و فعالیت بازیکنان، رتبه سوم را به دست آورده و پس از Rainbow Six: Siege  و The Crew قرار گرفته است.

لازم به ذکر بوده که تعداد بازیکنانی که تاکنون یک عنوان را انجام داده‌اند، به این معنی نیست که عنوان مورد نظر به همان مقدار بازیکن فعال داشته باشد، اما با این حال جذب نظر 44 میلیون بازیکن، اصلا کار راحتی نیست و هیچ شک و شبه‌ای وجود ندارد که The Division به یکی از موفق‌ترین IPهای جدید شرکت یوبی‌سافت تبدیل شده است.

گیم شات

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *