بازی Empires & Puzzles محصول Small Giant Games، اول مارس 2017 در اپ‌استور ریلیز شد. همچنین آخرین آپدیت بازی را می‌توانید از پلی‌استور دریافت کنید.

Small Giant Games در اوایل سال 2013 تاسیس شد با این باور که یک تیم بااستعداد می‌تواند کار‌های فوق‌العاده‌ای انجام دهد!

آنها برای ایجاد رضایت میان کاربران، سال‌ها تجربه را با مهندسان نرم‌افرار و طراحان گرافیک در توسعه بازی‌های موبایلی به اشتراک گذاشته‌اند تا بهترین‌ها را ارائه دهند.

بازی Empires & Puzzles و نبرد افسانه‌ای

در بازی Empires & Puzzles شما توسط قهرمانان افسانه‌ای با سرزمین‌هایی که شر و تاریکی در آن حاکم است مشغول جنگ خواهید شد.

آیا آماده‌اید که وارد این مبارزه خونین شوید؟! بازی Empires & Puzzles در سبک استراتژیک و پازلی شما را به یک قهرمان افسانه‌ای با حکومتی قدرتمند تبدیل می‌کند!

آخرین انسان‌های آزاد در انتظار دستورات شما خواهند بود. خودتان را برای بزرگ‌ترین جنگ دوران زندگیتان آماده کنید!!

امپراطوری

در بازی Empires & Puzzles شما امپراطوری خود را داشته و در قسمت‌های مختلف بازی، به ارتقا قلعه و نیرو‌های خود مشغول خواهید شد.

در مقر اصلی حکومت، شما باید قسمت‌های مختلف را اضافه کنید که شامل Mine (معدن)، Training Camp، خانه (House)، مکان ذخیره‌سازی آهن (Iron storage) و امکانات دیگری که همه و همه را برای قلعه خود نیاز خواهید داشت.

البته هر یک از قسمت‌های که در بازی Empires & Puzzles می‌سازید را می‌توانید آپدیت کنید و گنجایش و قدرت آن‌ها را بالا ببرید.

قهرمانان افسانه‌ای

در بازی Empires & Puzzles قهرمانان افسانه‌ای به شما برای مبارزه با اهریمن کمک خواهند کرد. هر یک از شخصیت‌هایی که در بازی شما را یاری می‌کنند قدرتی خاص دارند؛ ضمنا شما می‌توانید قدرت‌ آن‌ها را با تمرین دادن دقیق افزایش دهید.

مسلما با جلو رفتن در بازی برای نبرد با اژدها، تیتان‌ها، اجنه و دیگر موجودات افسانه‌ای نیاز خواهید داشت، قدرت قهرمانان خود را برای جنگ بالا ببرید.

در قسمت Heroes می‌توانید قهرمانانی که برای قلمرو شما مبارزه می‌کنند را مشاهده کنید و همچنین لول و قدرت آن‌ها را نیز در همین قسمت افزایش دهید.

با تپ کردن روی Map شما می‌توانید سرزمین‌های دیگر را مشاهده کنید و با آن‌ها مشغول نبرد شوید. اولین سرزمین پیش روی شما Plains Of Corellia می‌باشد که خود شامل 5 مرحله است.

جنگ پازلی

روی اولین قسمت تپ کنید تا وارد مبارزه شوید. البته قبل از شروع جنگ شما باید افرادی که می‌خواهید در جنگ شما را همراهی کنند انتخاب نمایید که در قسمت Edit Team این امکان برای شما فراهم شده است.

با ورود به قسمت اصلی مبارزه در بازی Empires & Puzzles شما به سبک بازی پی خواهید برد. پازلی که پیش روی شما قرار گرفته، کار اصلی مبارزه را برای شما انجام خواهد داد.

افرادی که شما برای مبارزه انتخاب کرده‌اید یک رنگ خاص دارند. شما با کنار هم قرار دادن رنگ هر یک از اسطوره‌ها به صورت افقی و عمودی (حداقل باید سه قسمت همرنگ پازل کنار هم قرار گیرد)، یک حمله به سوی دشمن خواهید داشت.

توجه داشته باشید که جایگیری دشمنان مهم است؛ یعنی در قسمتی که دشمن قرار دارد (راست، چپ وسط) باید رنگ‌ها را کنار هم جور کنید.

بطور مثال اگر دشمن شما در سمت چپ قرار دارد شما باید پازل را در قسمت چپ درست کنید تا حمله روی دشمن تاثیر گذاشته و آن‌ها را نابود کند.

قابل توجه همراهان همیشگی هات اپ نیوز اسم بازی بطور کامل با عنوان Empires & Puzzles: RPG Questt در اپ‌استور و پلی‌استور قابل مشاهده می‌باشد.

شما می‌توانید بازی Empires & Puzzles را برای اندروید و iOS از طریق لینک‌های زیر دانلود نمایید:

همراهان اندرویدی در صورت مواجه شدن با پیغام this item isnt available in your country از راهنمای آموزش دانلود از پلی استور استفاده کنید تا بتوانید تحریم ها را دور بزنید.

هات اب نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *