خانه بازی اخبار بازی Far Cry 5 داستان خطی نخواهد داشت

بازی Far Cry 5 داستان خطی نخواهد داشت

0

چند روز پیش بود که یوبی‌سافت با نمایش چند تریلر، رسما از فار کرای ۵ (Far Cry 5) رونمایی کرد؛ تریلری که اولین نگاه ما به دنیا و داستان این بازی بود. قصه‌ی فار کرای ۵ در امریکای امروز اتفاق می‌افتد و گروهی را به تصویر می‌کشد که بخشی از ایالت مونتانا را به سلطه خودشان درآورده‌اند. به تازگی اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شده است.

اینکه بازی‌کننده‌ها در کدام بخش نقشه بازی یا با کدام شخصیت‌ها بیشتر تعامل می‌کنند، کاملا بسته به خود آن‌ها خواهد بود.

تهیه کننده‌ی فار کرای ۵ در مصاحبه‌ای به تازگی گفته است که داستان فار کرای ۵ بر خلاف قسمت‌های قبلی این مجموعه، خط مستقیمی را دنبال نخواهد کرد. «دن هی» (Dan Hay) گفته است که فار کرای ۵ داستانی داینامیک و پویا خواهد داشت که با توجه به انتخاب‌ها و رفتارهای بازی‌کننده‌ها، تغییر می‌کند.

دن هی در این مصاحبه‌ی جدید جزییات زیادی از دنیای بازی ارایه نداده، اما به این موضوع اشاره کرده که نقشه‌ی بازی، بسیار بزرگ است. او هم‌چنین گفته که بازی‌کننده‌ها محیط بازی را به تدریج، با توجه به کارهایی که انجام می‌دهند، دچار تغییراتی می‌کنند. تجربه‌ی فار کرای ۵ قرار است با قسمت‌های قبلی که روندی مستقیم داشتند، فرق کند.

ظاهرا بازی‌کننده‌ها می‌توانند هر طور که خودشان می‌خواهند، در نقشه‌ی بزرگ بازی به انجام مراحل بپردازند. اینکه بازی‌کننده‌ها در کدام بخش نقشه بازی یا با کدام شخصیت‌ها بیشتر تعامل می‌کنند، کاملا بسته به خود آن‌ها خواهد بود.

قرار است دشمنان در فار کرای ۵ هوش مصنوعی بالایی داشته باشند و با توجه به رفتارهای شما، عکس‌العمل‌های مختلفی نشان دهند.

مطمئنا در نمایشگاه E3 2017 و در کنفرانس یوبی‌سافت، اطلاعات بیشتری از فار کرای ۵ منتشر خواهد شد.

قرار است فار کرای ۵ در روز ۲۷ فوریه سال آینده‌ی میلادی روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

دی جی کالا مگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *