خانه بازی اخبار بازی Faraway و ماجراجویی در میان خرابه‌های رمزآلودهِ دوران باستان!

بازی Faraway و ماجراجویی در میان خرابه‌های رمزآلودهِ دوران باستان!

0

در این مطلب به معرفی بازی Faraway محصول MouseCity خواهیم پرداخت. در همین ابتدا بد نیست بدانید سازندگان این بازی اعتقاد دارند کلکسیون بازی‌های معمایی آن‌ها بهترین ابزار سرگرمی و حل هزاران معمای چالش‌برانگیز در اوقات فراغت است!!

مطمئنا همه می‌دانیم که حل کردن معماها باعث فعالیت بهتر مغز می‌شود و حالا با یکی از بهترین بازی‌هایی که این امر خطیر را بعهده دارد روبه‌رو هستیم!

بازی Faraway

با انجام بازی‌های معمایی از مغزتان کار بکشید و باهوش‌تر شوید! بعضی اوقات ممکن است رسیدن به پاسخ معماها خیلی سخت باشد ولی وقتی به پاسخ می‌رسید خواهید دید که جواب بسیار ساده‌تر از آنچه نشان می‌دهد بوده است.

با حل معماها ممکن است احساس غرور به شما دست بدهد یا بخاطر ساده بودن راه‌حل و پیچیده شدنش در مغزتان احساس حماقت کنید. اما در هر دو صورت لبخندی حاکی از رضایت بر چهره شما خواهد نشست که هدف MouseCity نیز از ایجاد این کلکسیون بازی‌ها، همین است.

بازی Faraway و ادامه راه پدر!

به دنیای جهان باستان خوش آمدید! در بازی Faraway شما بعنوان یک ماجراجو، به حل معماهای مرموز و سروکله زدن با چالش‌های مختلف در بین خرابه‌های باقیمانده از معابد باستانی می‌پردازید.

در این ماجراجویی‌ها، شما پا جای پای پدرتان گذاشته‌اید که قبل از ناپدید شدنش (10 سال قبل) وسایل باستانی و عجیب و‌ غریب را جمع‌آوری می‌کرد!

در بازی Faraway طی سفرهایتان، از میان کویرها، آبادی‌ها و تمدن‌های باستانی خواهید گذشت و برای دستیابی به رازهای مهم آن‌ها، شما باید لیاقت خودتان را با حل کردن معماها ثابت کنید.

در Faraway باید به محیط اطرافتان توجه کنید، اشیای گوناگونی را جمع‎‌آوری کنید تا بتوانید معماهای پیش‎رویتان را حل کنید و از هزارتوی معابد، جان سالم بدر ببرید.

رازها را کشف کنید!

18 معبد بزرگ پُر از معماهای چالش‌برانگیز در بازی Faraway در انتظار شما هستند. معماها را حل کنید تا به راز بزرگ معابد دست پیدا کنید.

در طول این بازی صفحاتی از دفتر خاطرات پدرتان پیدا خواهید کرد که رفته‎رفته به شما کمک خواهند کرد تا اتفاقاتی که برای خانواده شما افتاده است را کشف کنید.

لازم به ذکر است که 9 مرحله اول رایگان است و می‌توانید قبل از خرید نسخه کامل بازی با طی کردن این 9 مرحله با دنیای بازی Faraway آشنا شوید.

گرافیک زیبای بازی Faraway باعث می‌شود که این بازی روی گوشی‌های موبایل با نسبت صفحه نمایش 18:9 مانند گلکسی S8 یا LG G6 بسیار زیبا جلوه کند و لذت ماجراجویی در یک فضای خارق‌العاده را به شما هدیه نماید.

قابل توجه همراهان همیشگی هات اپ نیوز اسم بازی بطور کامل با عنوان Faraway: Puzzle Escapee در اپ‌ استور و پلی‌ استور قابل مشاهده می‌باشد.

شما می‌توانید بازی Faraway: Puzzle Escape را برای اندروید و iOS از طریق لینک‌های زیر دانلود نمایید:

همراهان اندرویدی در صورت مواجه شدن با پیغام this item isnt available in your country از راهنمای آموزش دانلود از پلی استور استفاده کنید تا بتوانید تحریم ها را دور بزنید.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *