بازی God of War گیم‌پلی حدود 25 تا 35 ساعت خواهد داشت

کوری بارلاگ، کارگران بازی God of War در جریان مراسم PSX 2017 اعلام کرد که گیم‌پلی این عنوان 25 تا 35 ساعت به طول خواهد انجامید و مراحل ساخت آن به خوبی در حال تکمیل شدن هستند.

در مراسم PSX 2017 اطلاعات بیشتری از بازی God of War منتشر شد. کارگردان این عنوان اکشن اعلام کرد که مراحل ساخت آن به خوبی در حال پیش‌روی هستند و تقریبا به پایان کار نزدیک شده‌اند. او همچنین اعلام کرد که بازیکنان برای به اتمام رساندن این بازی باید حدود 25 تا 35 ساعت زمان صرف کنند. به گفته آقای بارلاگ، او در اوایل ساخت بازی God of War اکثر زمان خود را در کتابخانه گذرانده و مشغول مطالعه افسانه‌های اسکاندیناوی بوده است.

سونی برای نخستین بار در E3 2016 بازی God of War را معرفی کرد. از همان اولین نمایش گیم‌پلی به خوبی متوجه شدیم با اینکه God of War دنباله‌ای برای عناوین قبلی این سری به شمار می‌رود، اما استودیو سانتامونیکا با اعمال تغییرات گسترده‌ای در سبک روایت داستان، عناصر گیم‌پلی و محیط نسبت به بازی‌های پیشین، سعی کرده علاوه‌بر دوست‌داران قدیمی God of War، بازیکنان بیشتری را به بازی جدیدش علاقه‌مند کند. در اکثر مراحل بازی پسر کریتوس همراه ما خواهد بود و در شکست دادن اساطیر اسکاندیناوی به بازیکنان کمک می‌کند.

البته تا این لحظه اطلاع چندانی از تاریخ انتشار God of War منتشر نشده است و باید تنها به سال 2018 چشم بدوزیم.

تانی کال

برگرفته از Dualshockers

گیم شات

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *