طبق اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که دنیای بازی Beyond Good and Evil 2 به بزرگی و گستردگی مجموعه بازی‌های GTA خواهد بود.

آقای «میشل آنسل» (Michel Ancel)، سازنده بازی Beyond Good and Evil 2، اعلام کرد که به زودی جزییات زیادی از این عنوان را با بازیکنان در میان خواهد گذاشت. جالب است بدانید که در کنفرانس خبری E3 2017 شرکت یوبی‌سافت، استودیوی سازنده بازی Beyond Good and Evil 2 یک تریلر از این عنوان را در پشت درهای بسته به نمایش گذاشت و خبرنگارانی که موفق شده‌اند آن را تماشا کنند، اعلام کرده‌اند که موتور بازیسازی بازی Beyond Good and Evil 2 حدود 3 سال در حال توسعه بوده است تا با استانداردهای استودیوی سازنده مطابقت داشته باشد.

از آن جایی که این عنوان قرار است نقش پیش درآمد برای قسمت اول را بازی کند، بازیکنان می‌توانند در آن با نژادهای مختلف مانند هیبریدها (نیمه انسان و نیمه حیوان) آشنا شده و ارتباط آن‌ها به داستان قسمت اول را کشف کنند.

آقای آنسل در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که بازی Beyond Good and Evil 2 بزرگ‌ترین پروژه‌ای است که تا به حال آن‌ها بر روی آن کار کرده‌اند. به لطف موتور بازیسازی قدرتمند این بازی، بازیکنان می‌توانند وارد محیط‌های بسیار بزرگ، شهرهای پرجزییات و مکان‌های بسیار وسیع شده و در آن‌ها به جست و جو و اکتشاف بپردازند.

همچنین گفته می‌شود که این عنوان به گستردگی بازی‌های مجموعه GTA طراحی شده و نکته بسیار مهمی که استودیوی سازنده تاکید زیادی بر روی آن داشته، این است که بازیکنان بتوانند این عنوان را هم به صورت تک نفره و هم چند نفره تجربه کنند. بنابراین، بازیکنان می‌توانند در صورت دلخواه، با همکاری دوستان خود مراحل بازی را به پایان برسانند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *