بازی Injustice 2 در اولین هفته انتشارش توانست رتبه اول جدول فروش هفتگی بریتانیا را از آن خود کند. Farpoint و Grand Theft Auto 5 نیز به ترتیب در رتبه‌های بعدی جدول قرار گرفتند.

بازی Injustice 2 موفق شد در اولین هفته انتشارش، Farpoint عنوان تیراندازی مخصوص واقعیت مجازی شرکت سونی (که به رتبه دوم قناعت کرد) را پشت سر گذاشته و در رتبه نخست جدول فروش هفتگی بریتانیا جا خوش کند.

لازم به ذکر بوده که Injustice 2 پس از Mortal Kombat X، تنها عنوان مبارزه‌ای به شمار می‌رود که رتبه اول جدول فروش را  کسب کرده و Farpoint نیز پرفروش‌ترین عنوان مخصوص واقعیت مجازی در بریتانیا لقب گرفته است.

پس از این عناوین، بازی Grand Theft Auto V در رتبه سوم به چشم می‌خورد و بازی اکشن و علمی تخیلی استودیوی بتسدا، Prey هم جایگاه چهارم (این عنوان در هفته اول انتشار در جایگاه نخست جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گرفت) را تصاحب کرده است.

بازی Injustice 2

یکی دیگر از تازه واردان این هفته جدول، بازی Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia، انحصاری کنسول دستی 3DS بوده که در رتبه پنجم، و بازی The Surge (تازه وارد دیگر جدول) در رتبه دهم قرار گرفته است.

فروش بسیار خوب بازی‌های Injustice 2 و Farpoint اتفاقی نبوده است و هر دوی این عناوین با نقدهای بسیار مثبتی همراه شده‌اند. Injustice 2 در سبک مبارزه‌ای بوده که هم برای حرفه‌ای‌ها و هم آماتورها لذت بخش طراحی شده و بازی Farpoint نیز پس از مدت‌ها، سرانجام موارد جدیدی را به تکنولوژی واقعیت مجازی اضافه کرده است و خلاقانه به نظر می‌رسد.

در ادامه می‌توانید لیست 10 بازی پرفروش هفته گذشته بریتانیا را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که در لیست پیش رو، فروش دیجیتالی بازی‌ها لحاظ نشده است، بنابراین، نمی‌تواند نشان دهنده فروش واقعی و کلی بازی‌ها در هفته گذشته بریتانیا باشد.

  1. Injustice 2
  2. Farpoint
  3. Grand Theft Auto V
  4. Prey
  5. Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia
  6. Mario Kart 8 Deluxe
  7. FIFA 17
  8. Ghost Recon: Wildlands
  9. Rocket League
  10. The Surge

 

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *