از مدت‌ها قبل شایعاتی در مورد ساخت بازی Life is Strange 2 و پروژه بعدی استودیو خلاق فرانسوی Dontnod به گوش می‌رسید و دقایقی قبل کمپانی اسکوئر انیکس به صورت رسمی ساخت این اثر را تایید کرد.

اسکوئر انیکس طی پستی در سایت خود ضمن اعلام این موضوع که از زمان انتشار بازی Life is Strange تاکنون 3 میلیون بازیکن آن را تجربه کرده‌اند، تایید کرد استودیو سازنده در حال توسعه نسخه بعدی این عنوان هستند. جزئیات بیشتری در این باره منتشر نشده و در E3 2017 شاهد انتشار اطلاعات تکمیلی در مورد بازی Life is Strange 2 خواهیم بود.

بازی Life is Strange به صورت سریالی و از ژانویه تا اکتبر 2015 منتشر شد که توانست نظر بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. بزرگ‌ترین برگ برنده این اثر سیستم هوشمندانه کنترل زمان به همراه روایت عاطفی و دوست‌داشتنی آن بود. در Life is Strange شما به خوبی می‌توانستید حس کنید که با بازگشت به عقب و تغییر دادن وقایع پیامدهای غیرقابل پیش‌بینی در انتظارتان خواهد بود. همچنین اسکوئر انیکس ویدیویی برای تایید بازی Life is Strange 2 منتشر کرده که در پایین قابل مشاهده است.

استودیو Dontnod در حال حاضر همزمان وظیفه توسعه بازی Vampyr را نیز برعهده‌دار، این عنوان در سه ماهه پایانی سال 2017 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

گیم شات

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *