گیم‌پلی بازی Skull and Bones که در E3 2017 معرفی شد، بر اساس مبارزات دریایی بنا شده که شباهت‌های زیادی به بازی خوش ساخت Assassin’s Creed IV: Black Flag دارد.

البته به نظر می‌رسد که استودیو سازنده، این موضوع را قبول ندارد و تفاوت‌های زیادی بین این دو عنوان می‌بیند. «جاستین فارن» (Justin Farren)، کارگردان بازی از استودیو Ubisoft Singapore، در مصاحبه‌ای با سایت گیم‌اسپات، درباره تفاوت‌های بازی Skull and Bones با مجموعه Assassin’s Creed صحبت کرد.

مجموعه Assassin’s Creed یک تجربه خاص و فانتزی به بازیکنان می‌دهد که در آن نقش یک قاتل حرفه‌ای را دارند، قاتلی که برای رسیدن به هدفش در میان مردم پنهان می‌شود. این موضوع با خواسته‌های ما تفاوت داشت. ما می‌خواستیم عنوانی بسازیم که بر روی کشتی‌های بزرگ و قدرتمند تمرکز داشته باشد. ما بر روی جزئیات کشتی‌های مختلف تمرکز کرده‌ایم و قصد داریم به آن‌ها زندگی ببخشیم تا به شخصیتی منحصر به فرد در بازی تبدیل شوند. همانطور که می‌بینید این هدفمان است که ما را از مجموعه Assassin’s Creed جدا می‌کند.

استودیو سازنده همچنین از ابزار و فرصت‌هایی که یو‌بی‌سافت برای آن‌ها فراهم کرده است نهایت استفاد را می‌برد و این موضوع در سیستم پرداخت درون برنامه‌ای بازی نیز تاثیر گذاشته است. بنابر صحبت‌های فارن، استودیو بر روی ساخت سیستمی کار می‌کند تا بازیکنان دقیقا همانند For Honor و Rainbow Six: Siege بتوانند درون باز خرید کننند که باعث رشد بازی می‌شود.

البته باید به این موضوع نیز توجه کنند که مانند بسیاری از بازی‌های چندنفره پرداخت پول واقعی نباید تاثیر زیادی در قدرت آن‌ها نداشته باشد.

ما می‌خواهم که بازیکن به خواسته‌های خودشان برسند. ما محتویات بازی را به گونه‌ای فراهم می‌کنیم که از هر طریقی به آن دسترسی وجود داشته باشد و بازیکن حس نکند که برای رسیدن به آیتم ویژه‌ای نیاز است پول خرج کند. برای همین ما تصمیم گرفتیم که رویدادهای زنده و فصلی را تشکیل دهیم. در این رویدادها بازیکنان با یکدیگر رقابت کرده و در رتبه‌بندی رشد می‌کنند و بالای زنجیره غذایی قرار می‌گیرند. از این طریق بازیکنان به آیتم‌های خاص و کمیاب برای شخصی‌سازی کشتی‌های خود دسترسی خواهند داشت.

بازی Skull and Bones در پاییز 2018 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *