لیست بازی‌های پرفروش هفته گذشته بریتانیا منتشر شده و در کمال تعجب بازی Splatoon 2 نتوانسته است در اولین هفته انتشار خود رتبه اول را کسب کند.

جالب است بدانید که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy توانست باری دیگر در رتبه نخست جدول بازی‌های پرفروش بریتانیا قرار بگیرد. این بازی به همراه The Last of Us Remastered رکورد بیشترین صدرنشینی (در جدول بریتانیا) در بین بازی‌های انحصاری کنسول پلی استیشن 4 را به نام خود ثبت کرده‌اند. صدرنشینی این بازی در حالی بود که عنوان انحصاری جدید شرکت نینتندو یعنی بازی Splatoon 2 نتوانست در اولین هفته از انتشار خود رتبه اول جدول را کسب کند و به رتبه دوم اکتفا کرد. میزان فروش بازی‌های شرکت اکتیویژن نیز در هفته گذشته به لطف درخواست زیاد بازیکنان، 59% افزایش پیدا کرده‌ است.

البته عملکرد بازی Splatoon 2 در بریتانیا ضعیف نبوده چرا که این عنوان 60% بیشتر از قسمت اول خود (بر روی کنسول Wii U) فروش رفت. Splatoon 2 پس از بازی‌های The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Mario Kart 8 Deluxe، پرفروش‌ترین بازی انحصاری کنسول نینتندو سوئیچ به شمار می‌رود. در واقع، فروش بیشتر Crash Bandicoot به معنی عملکرد ضعیف بازی Splatoon 2 نیست و اختلاف فروش آن‌ها تنها به 700 نسخه می‌رسد.

نینتندو به بهانه انتشار Splatoon 2، کنسول‌های نینتندو سوئیچ بیشتری را نیز به بازار عرضه کرد که این موضوع سبب شد تا فروش بازی‌های Mario Kart 8 Deluxe و Breath of the Wild افزایش پیدا کند و به ترتیب در جایگاه‌ چهارم و ششم جدول فروش بریتانیا قرار بگیرند.

بازی Splatoon 2

بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age نیز که در صدر جدول قرار داشت، در هفته گذشته با افت فروش عظیم 85 درصدی خود به رتبه هفتم بسنده کرد. در ادامه می‌توانید لیست بازی‌های پرفروش هفته گذشته بریتانیا را مشاهده کنید:

  1. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  2. Splatoon 2
  3. Grand Theft Auto V
  4. Mario Kart 8: Deluxe
  5. Overwatch
  6. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  7. Final Fantasy XII: The Zodiac Age
  8. FIFA 17
  9. Fallout 4
  10. LEGO Worlds

جدول پرفروش‌ترین بازی‌ها با توجه به کنسول مقصد را نیز می‌توانید در ادامه مشاهده ‌کنید:

  1. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (پلی استیشن 4)
  2. Splatoon 2 (نینتندو سوئیچ)
  3. Grand Theft Auto V (پلی استیشن 4)
  4. Mario Kart 8 Deluxe (نینتندو سوئیچ)
  5. Grand Theft Auto V (ایکس باکس وان)
  6. Final Fantasy XII: The Zodiac Age (پلی استیشن 4)
  7. The Legend of Zelda: Breath of the Wild (نینتندو سوئیچ)
  8. Overwatch (پلی استیشن 4)
  9. Horizon: Zero Dawn (پلی استیشن 4)
  10. Forza Horizon 3 (ایکس باکس وان)

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *