خانه بازی اخبار دو بازی Splinter Cell: Conviction و Ghost Recon: Advanced Warfighter به قابلیت پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان اضافه می‌شوند

دو بازی Splinter Cell: Conviction و Ghost Recon: Advanced Warfighter به قابلیت پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان اضافه می‌شوند

0

به نظر می‌رسد که قرار است دو بازی خیلی محبوب کنسول ایکس‌باکس 360، به قابلیت پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان افزوده شوند. در پستی مربوط به تخفیفات بازی‌های Tom Clancy، به اشتباه به این اشاره شد که دو بازی Splinter Cell: Conviction و Ghost Recon: Advanced Warfighter قرار است از طریق قابلیت پشتیبانی از نسل قبل، در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان قرار گیرند.

در سایت news.xbox متن زیر برای بازی‌های Splinter Cell: Conviction و Ghost Recon: Advanced Warfighter که هر کدام 67% تخفیف خورده‌اند نوشته شده است:

اگر به انجام دو بازی Splinter Cell: Conviction و Ghost Recon: Advanced Warfighter علاقه‌مند هستید، می‌توانید آن‌ها را بر روی ایکس‌باکس 360 و یا از طریق قابلیت پشتیبانی از نسل قبل بر روی ایکس‌باکس وان تجربه کنید.

بعد از مدت زمان کوتاهی قسمتی از متن بالا که به ایکس‌باکس وان اشاره داشت، حذف شد. البته قبل از این اتفاق، یکی از کاربران «نئوگف» (NeoGAF) آن را خوانده بود.

بازی Splinter Cell: Conviction از دیدگاه بعضی از طرفداران این مجموعه به خوبی گذشته نبود، ولی بازی Ghost Recon: Advanced Warfighter یکی از بهترین نسخه‌های این سری محسوب می‌شود و در مجموع آورده شدن این دو عنوان به ایکس‌باکس وان خبر خوشحال کننده‌ای برای دارندگان این کنسول است.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *