خانه ورزش اخبار ورزش باز هم ویسی منجی منصوریان می‌شود؟

باز هم ویسی منجی منصوریان می‌شود؟

0

فصل قبل عبدالله ویسی بود که علیرضا منصوریان را از لبه تیغ نجات داد. تیم منصوریان که نه خوب بازی می‌کرد، نه نتیجه می‌گرفت و نه حتی نشانه‌هایی از امید در آن دیده می‌شد، در آستانه فروپاشی بود. اما در آخرین دیدار نیم‌فصل، منصوریان دست به خانه‌تکانی اساسی زد. که مهم‌ترین و جنجالی‌ترین آن نیمکت‌نشین کردن مهدی رحمتی بود.

استقلال با میدان دادن به جوان‌ترها نشان داد که می‌تواند سرنوشت فصلش را عوض کند. آن هم در دیداری که تا دقیقه آخر بازی باخته بود و منصوریان در نزدیکی در خروجی باشگاه قرار داشت. ولی ضربه سر بهنام برزای، همه پیش‌بینی‌ها را عوض کرد. استقلال به سپاهان نباخت تا بقا روی نیمکت، هدیه تیم عبدالله ویسی به منصوریان باشد.

حالا در این هفته یک بار دیگر این دو سرمربی مقابل هم قرار می‌گیرند. استقلال با منصوریانی ادامه می‌دهد که ویسی، جان دوباره به او داده بود. ولی خود عبدالله در ادامه راه فصل قبل از سپاهان جدا شد. حالا ویسی با استقلال خوزستان مقابل منصوریان قرار می‌گیرد. استقلال و منصوریان در هفته نخست این فصل شکست خوردند تا باز هم باحاشیه زیاد به مصاف تیم ویسی بروند. باز هم ویسی منجی منصوریان می‌شود؟ اگر دوباره این اتفاق تکرار شود، این بار منصوریان زمان بیشتری برای تحقق آرزوهای استقلالی‌ها دارد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *