«بتمن» بدون «بن افلک» در تابستان 2021 اکران می‌شود

پس از شایعاتی که در مورد کناره‌گیری «هنری کویل» از بازی در نقش «سوپرمن» به گوش رسید، بسیاری منتظر خروج «بن افلک» از پروژه‌ی «بتمن» ماندند. استودیوی برادران وارنر شب گذشته اعلام کرد که فیلم «بتمن‌» در تاریخ ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. نویسندگی و کارگردانی این فیلم را «مت ریوز» برعهده دارد. طبق آخرین گزارش‌ها، «بن افلک» که در «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v. Superman: Dawn of Justice)، «جوخه‌ی انتحار» (Suicide Squad) و «لیگ عدالت» (Justice League) بازی نقش شوالیه‌ی تاریکی را ایفا کرد، در این فیلم حضور نخواهد داشت، چرا که این بار داستان در مورد «بروس وین» جوان‌تری است.

ریوز در فوریه‌ی سال ۲۰۱۷ برای کارگردانی «بتمن» برگزیده شد، و جای افلک را گرفت که قرار بود این فیلم را برای برادران وارنر نوشته و کارگردنی کند. افلک در سال‌های آینده باید در فیلم‌های متعددی جلوی دوربین برود. او در فیلمی که از رمان «هنوز زنده‌ام» (I Am Still Alive) نوشته‌ی «کیت آلیس مارشال» برای یونیورسال بازی می‌کند و سپس در فیلمی به کارگردانی «گیوین اوکانر» به نام «تورنس» (Torrance) حضور می‌یابد.

جستجو برای یافتن بازیگر نقش «بتمن» از هم اکنون آغاز شده است. «بتمن» براساس کامیک «بتمن: سال اول» (Batman: Year One) به نویسندگی «فرانک میلر» ساخته می‌شود که یکی از کامیک‌های محبوب ریوز است. افلک در صفحه‌ی توئیتر خود کناره‌گیری از پروژه را تأیید کرد.

دنیای سینمایی دی‌سی در سال ۲۰۱۳ با «مرد پولادین» (Man of Steel) آغاز شد و اولین حضور افلک در نقش بتمن در «طلوع عدالت» با استقبال منتقدین همراه نشد، هرچند که فیلم در گیشه پرفروش بود. حضور بعدی او در این نقش در فیلم «لیگ عدالت» نیز نه تحسین منتقدین را به دنبال داشت و نه فیلم با فروش قابل توجهی مواجه شد. از این رو در سال‌های بعد از اکران فیلم شایعات زیادی در مورد کناره‌گیری افلک از این نقش به گوش می‌رسید. افلک وقتی کارگردانی فیلم بتمن را به ریوز واگذار کرد، گفته بود که بازی و کارگردانی در فیلم «بتمن» امری طاقت‌فرسا خواهد بود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *