خانه ورزش اخبار ورزش بحران برانکو در انتخاب بازیکن

بحران برانکو در انتخاب بازیکن

0

بحران برانکو در انتخاب بازیکن

یک گل و دو پاس گل، کارنامه فوق العاده مدافعان کناری الهلال مقابل پرسپولیس است. محمد البریک، مدافع راست الاهلی پاس گل اول این تیم را داد. یاسر الشهرانی مدافع چپ الهلالی‌ها گل دوم این تیم را وارد دروازه بیرانوند کرد. عبدالله الزوری مدافع چپی که نیمه دوم به جای البریک وارد زمین شده بود هم گل چهارم را ساخت. موضوعی که نشان می‌دهد تاکید دیاز سرمربی الهلال، روی استفاده از ضعف مدافعان کناری برانکو بوده که مربی پرسپولیس چاره‌ای برای حل مشکلش نداشته است.

برانکو این فصل فقط یک بازی سیدجلال، انصاری و خلیل‌زاده را همزمان در اختیار داشت و تیمش را با استفاده از این سه نفر در کنار حسین ماهینی به میدان فرستاد. در بازی دیشب، برانکو شانسی برای استفاده از ماهینی در سمت راست و انصاری در سمت چپ نداشت. انصاری محروم بود و بخاطر غیبت او و سیدجلال، حسین ماهینی گزینه اول مدافع راست و چپ تیم هم مجبور شد به پست مدافع میانی برود.

علاوه بر از دست دادن همزمان آن‌ها، برانکو بخاطر محرومیت کامیابی‌نیا مجبور شد ربیع‌خواه را به پست هافبک دفاعی ببرد و آلترناتیو اصلی‌اش برای پست مدافع چپ را هم از دست بدهد. نبود انصاری و استفاده اجباری از ماهینی و ربیع‌خواه در پست‌های دیگر، گزینه دیگری بجز محرمی و مصلح در اختیار برانکو نگذاشت.

محرمی و مصلح، هیچکدام در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی پرسپولیس مقابل الاهلی بازی نکردند. محرمی، با روزهای اوجش فاصله گرفته و مصلح هم نتوانسته انتظارات برانکو را برآورده کند. پرسپولیس بازی برگشت با الاهلی، گزینه‌های لازم برای پست مدافع راست و چپ را در اختیار داشت اما در این بازی، برانکو گزینه‌ای جز محرمی و مصلح نداشت و مجبور شد به آن‌ها بازی بدهد و بیشترین آسیب را هم از همین سمت خورد. موضوعی که نشان می‌دهد فارغ از همه اشتباهات پرسپولیس مقابل الهلال، بدشانسی هم بدموقعی سراغ برانکو آمد.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *