بخشی از تیتراژ آغازین فصل هشتم سریال Game of Thrones فاش شد

زمان زیادی تا شروع پخش فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) از شبکه HBO باقی نمانده و به تازگی فرش قرمز فصل پایانی این سریال نیز در شهر نیویورک برگزار شده است که در حاشیه آن قسمت ابتدایی سریال برای افراد حاضر در این مراسم نمایش داده شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخشی از تیتراژ آغازین فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت فاش شده که ظاهرا به یک اتفاق مهم اشاره می‌کند. در زمان پخش قسمت ابتدایی فصل پایانی سریال Game of Thrones، کاریس فن هاوتن، بازیگر نقش ملیساندرا در اینستاگرام شخصی خود ویدیویی از شروع نمایش سریال منتشر کرد که در این ویدیو شاهد ۱۵ ثانیه اول تیتراژ آغاز قسمت اول بودیم. با این حال، ظاهرا به دستور شبکه HBO او خیلی زود این ویدیو را پاک کرد، اما یک کاربر ردیت این ویدیو را در شبکه‌های مجازی منتشر کرد که این ویدیو به شروع زمستان در وستروس و سقوط دیوار اشاره می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:


تیتراژ جدید فصل هشتم سریال Game of Thrones در واقع از پایان فصل هفتم آعاز می‌شود. همچنین شاهد یک نگاه اجمالی از لست هارت، قلعه‌ی اصلی خاندان آمبر نیز هستیم که ظاهرا قرار است نقش مهمی را در اتفاقات فصل پایانی این سریال بازی کند. با اینکه این ۱۵ ثانیه اطلاعات بیشتری را فاش نمی‌کند، اما تغییرات تیتراژ آغازین سریال بازی تاج و تخت همیشه پر از نکات جالبی بوده که نظر طرفداران و نظریه پردازان را به خود جلب کرده است. کیت هرینگتون، امیلیا کلارک، نیکولای کاستر-والدو، لینا هیدی، پیتر دینکلیج، گوئندولین کریستی، ایزاک رایت، سوفی ترنر، میسی ویلیامز، جان بردلی-وست، آلفی آلن، ایان گلن، لیام کانینگهام، کنلت هیل، روری مک‌کین، هافثور یولی‌یس پی‌یرشون، کاریس فن هاوتن و جروم فلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پایانی سریال Game of Thrones حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones که در ۶ قسمت تولید شده، از تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ (۲۵ فروردین ۱۳۹۸) از شبکه HBO آغاز خواهد شد. مانند ۷ فصل گذشته، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، وظیفه ساخت فصل هشتم این سریال را نیز بر عهده داشته‌اند.

تانی کال

برگرفته از Gamesradar

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *