بزرگ‌ترین بمباران هوایی تاریخ ایالات متحده را در بخش کمپین Call of Duty: WWII تجربه کنید…

Call of Duty: WWII پس از چندین نسخه که در آینده روایت می‌شد، سرانجام به ریشه‌های خود بازمی‌گردد و این قضیه باعث شده تا هواداران بیش از پیش برای عرضه این عنوان هیجان‌زده باشند. این نسخه توسط استودیوی Sledgehammer Games در دست توسعه قرار دارد، اما تاکنون اخبار زیادی راجع به مراحل و ماموریت‌های موجود در بخش تک‌نفره بازی منتشر نشده است. طی مصاحبه‌ای که آقای گلن اسکوفیلد (Glen Schofield) مدیرعامل و آقای مایکل کاندری (Michael Condrey) بنیان‌گذار استودیوی Sledgehammer Games با فروشگاه Gamestop داشتند، در مورد برخی از مراحل بازی اطلاعاتی را ارائه کردند.

یکی از این مراحل عملیات کبرا خواهد بود. درطول جنگ‌جهانی دوم، عملیات کبرا هفت هفته بعد از نبرد نرماندی و در تاریخ ۲۵ جولای ۱۹۴۴ اتفاق افتاد، این عملیات بگونه‌ای طراحی شده بود تا نیروهای متفقین را از دست آلمان‌ها نجات دهد. این عملیات بزرگ‌ترین بمباران هوایی تاریخ با آمار تقریبی ۳۰۰۰ هواپیمای ایالات متحده است که نیروهای نازی را بمباران کردند. آقای گلن اسکوفیلد در این مورد بیان کرد:

ما قرار است به مکان‌هایی مثل عملیات کبرا که بزرگ‌ترین بمباران هوایی تاریخ است، برویم.

توضیحات مختصری از این عملیات ارائه شد، اما این اولین بار در تاریخ است که عملیات مشهور کبرا بخشی از یک بازی ویدئویی خواهد بود. اسکوفیلد همچنین به این نکته اشاره کرد که حمله به ساحل نرماندی، نبرد Bulge (نبرد Bulge آخرین حمله بزرگ آلمان‌ها به جبهه غرب در طول جنگ‌جهانی دوم بود) و نبرد Paris (عملیات آزادسازی پاریس) در بازی وجود خواهند داشت.

درنهایت، عملیات کبرا تلاشی هماهنگ بود که سبب فروپاشی نیروهای متحدین در نرماندی شد و موجب شد تا نیروهای متفقین گام بزرگی در پیروزی جنگ‌جهانی دوم بردارند. لازم بذکر است عنوان Call of Duty: WWII در بخش کمپین بازی نیز برروی نیروهای متحدین تمرکز خواهد داشت، اما این تمرکز شامل کنترل سربازهای آلمانی نخواهد بود!

Call of Duty: WWII قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)  برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *