گوگل برای تسهیل عملیات دشوار یافتن یک اپلیکیشن یا بازی خوب در گوگل پلی، بخش Android Excellence را معرفی کرد. ظاهرا از این به بعد با مراجعه به پلی استور، مشکلی در یافتن یک اپلیکیشن یا بازی جدید و خوب را نخواهید داشت.

بخش Android Excellence مجموعه‌ای از بهترین‌ها را به کاربران معرفی می‌کند

در بخش Android Excellence همه اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که مطابق با قوانین گوگل طراحی شده‌اند، دارای طراحی عالی هستند، عملکرد فنی قدرتمندی دارند و بهینه سازی شده‌اند؛ گردآوری خواهند شد.

اپلیکیشن‌ها و بازی‌های انتخاب شده برای بخش Android Excellence در هر سه ماهه سال تعویض خواهند شد، بنابراین اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در این مدت در این مجموعه قرار می‌گیرند با دانلود بالایی روبه‎رو خواهند شد.

بخش Android Excellence

به گفته گوگل، بخش Android Excellence زیر مجموعه‌ای از بخش نوسازی شده Editors’ Choice خواهد بود.

بخش Editors’ Choice شامل اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی است که توسط تیم ادیتورهای گوگل انتخاب می‌شوند و با تغییرات جدید اعمال شده در این بخش، کاربران می‌توانند علت انتخاب این بازی‌ها یا اپلیکیشن‌ها را نیز مشاهده کنند.

اگر احتمالا به دنبال دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌های جدید بر روی گوشی اندرویدی خود هستید براحتی با مراجعه به این قسمت، نگاهی به انتخاب‌های برتر ادیتورهای گوگل داشته باشید.

در بخش Android Excellence شاهد اپلیکیشن‌های فقط مشهور نخواهید بود!

اگرچه بیشتر اپلیکیشن‌ها و بازی‌های بخش Editors’ Choice متعلق به منتشرکنندگان بزرگ هستند و شاهد نام‌های آشنایی همچون Evernote و Pocket در این بخش هستید اما نام‌های ناشناخته و کوچکی نیز به لطف انتخاب تیم ادیتورهای گوگل در این بخش به محبوبیت رسیده‌اند.

بخش Android Excellence شیوه‌ای جدیدی است که توسط گوگل برای کمک به یافتن اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که هرگز نام آنها را نشنیده‌اید، پیشنهاد شده است.

بخش Android Excellence

این حرکت جدید کمکی هم به توسعه دهندگان خواهد کرد تا سهم بیشتری از بازار اپلیکیشن‌ها را بدست آورند و کاربران بیشتری جذب کنند.

در حال حاضر بیش از یک میلیون اپلیکیشن در گوگل پلی استور حضور دارند و دیده شدن در چنین فضایی برای توسعه دهندگان واقعا دشوار است.

خوشبختانه با وجود مزایایی همچون بخش Android Excellence آنهایی که اپلیکیشن‌ها و بازی‌های در خور توجهی بسازند، می‌توانند به جایگاهی که شایسته آن هستند، برسند.

از همین امروز با رفتن به بخش Editors’ Choice می‌توانید Android Excellence را هم مشاهده کنید و از میان مجموعه‌ای از برترین‌های پلی استور، انتخاب مناسبی داشته باشید.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *