خانه ورزش اخبار ورزش بدشانسی‌های کاوه در بلژیک؛ خرید خوش‌قدم

بدشانسی‌های کاوه در بلژیک؛ خرید خوش‌قدم

0

حضور کاوه رضایی باعث شده تا موتور گل‌زنی دیگر مهاجمان شارلوا روشن شود. زدن ۶ گل در دو بازی برای تیمی که فصل گذشته ضعیف‌ترین خط حمله بین ۱۰ تیم بالای جدول را داشته بیشتر شبیه معجزه است. معجزه‌ای که شارلوا مدیون بازیکنان فصل گذشته است و ارتباطی با خریدهای جدید ندارد.

یکی از ستاره‌‌‌های این تیم در دو بازی اول فصل پولت، مهاجم فصل پیش این تیم بود. بازیکنی که در دو بازی آمار بسیار خوب دو گل و یک پاس گل را ثبت کرد. شاید اگر آخرین آمار پولت را بدانید، این رکورد برایتان جالب باشد. پولت فصل پیش ۱۵ بازی نیم فصل دوم را بدون گل و بدون پاس گل پشت سر گذاشت. لوک باکیو، وینگر راست این تیم هم دیگر بازیکن دو گله شارلواست. این آمار برای کاوه رضایی، آمار خوشایندی نیست. او در فصل نقل و انتقالات به تیمی آمد که بحران گل‌زنی داشت و حالا باید روی نیمکت تیمی بنشیند که خط حمله‌ای طوفانی دارد. شارلوا در این دو هفته با دو مهاجم بازی کرد، در حالی که سیستم آن‌ها در بعضی از بازی‌ها فقط یک مهاجم است و این کار کاوه را بسیار سخت‌تر می‌کند. بی‌شک پولت، شماره ۱۰ شارلوا با این آمار فعلا گزینه‌ای برای نیمکت‌نشینی نیست.

کریس بدیای ساحل عاجی دیگر مهاجم این تیم است که گلی نزده اما فعلا در ترکیب اصلی قرار دارد و به غیر از او هم یک مهاجم دیگر هم روی نیمکت حضور دارد. فعلا کاوه رضایی چاره‌ای جز نیمکت‌نشینی و صبرکردن برای خوابیدن این طوفان سهمیگن ندارد تا شاید با آرام شدن آن، جایی هم برای این بازیکن در خط حمله تیم دوم لیگ بلژیک در حال حاضر باز شود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *