همان‌طور که می‌دانید اپل قصد دارد ماه سپتامبر سه اسمارت‌فون جدید را معرفی کند. غیر از آی‌فون 8 که مجهز به یک صفحه نمایش OLED  تقریبا بدون لبه است، کمپانی دو آی‌فون دیگر به نام‌های 7S و 7S پلاس را هم برای معرفی در نظر گرفته است. این هندست‌ها قرار است از نظر ظاهری شبیه به نسخه‌های پیشین خود باشند و تنها در بدنه آن‌ها به جای آلومینیوم از شیشه بهره گرفته می‌شود. همین امر باعث شده که آی‌فون‌های نامبرده مجهز به شارژ بی‌سیم شوند و اولین هندست‌های ساخت اپل باشند که به این فن‌آوری تجهیز می‌شوند.

اخیرا گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند به دلیل استفاده از بدنه شیشه‌ای، آی‌فون 7S کمی قطورتر از آی‌فون 7 خواهد بود. هر چند در شماتیک زیر می‌بینید که این نسخه جدید از همه لحاظ از آی‌فون 7 بزرگ‌تر است.

آی‌فون 7S

مقدار این تفاوت را می‌توان از مقایسه ابعاد 7.1×67.14×138.31 میلی‌متری آی‌فون 7 با ابعاد 7.21×67.27×138.44 آی‌فون 7s کاملا درک کرد. البته در اطراف بخشی که دوربین قرار گرفته است، آی‌فون 7 با ضخامت 8.18 میلی‌متر قطورتر از آی‌فون 7s با ضخامت 7.92 میلی‌متر است.

هرچند برجستگی دوربین در مقایسه با ضخامت کل بدنه نسخه 7S با اندازه 0.71 میلی‌متر کم‌تر از برجستگی دوربین در آی‌فون 7 خواهد بود که همین امر تناسب هندست را حفظ می‌کند و جای نگرانی باقی نمی‌گذارد.

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *