برادران وارنر فیلم Plastic Man‌ را تولید می‌کند

استودیوی برادران وارنر مراحل پیش‌تولید «مرد پلاستیکی» (Plastic Man) را براساس یکی از ابرقهرمانان کامیک‌های دی‌سی آغاز کرد. «آماندا آیدوکو» فیلمنامه‌ی این فیلم را می‌نویسد و «رابرت شی» (سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌ها) تهیه‌کنندگی آن را برعهده می‌گیرد.

این پروژه یک اثر اکشن ماجراجویانه و کمدی توصیف شده و به حال و هوای شخصیت‌ در کتاب‌های کامیک نزدیک است. برادران وارنر قصد دارد لحن سبک‌سرانه‌ و طنز «مرد پلاستیکی» را حفظ کند. این کاراکتر جنایت‌کار خرده‌پایی است که پس از افتادن در ظرف مواد شیمیایی قابلیت‌های ابرانسانی به دست می‌آورد. «پاتریک اوبرایان» کلاهبردار ملقب به «ایل»، سپس خود را اصلاح می‌کند، به یک ابرقهرمان شایسته تبدیل می‌شود و به عضویت «لیگ عدالت» درمی‌آید.

«پلاستیک من» هنوز مراحل ابتدایی را پشت سرمی‌گذارد و کارگردان آن مشخص نیست. «رید اسکات» بازیگر فیلم «ونوم» اخیراً در مصاحبه‌ای اظهار کرد که این ابرقهرمان کشسان به سبب رفتار احمقانه و گذشته‌ی سیاه‌اش نقش ابرقهرمانی رؤیایی او بوده است.

«گیل سیمون» نویسنده‌ی سرشناس کتاب‌های مصور اوایل سال جاری میلادی با انتشار یک مجموعه‌ی شش جلدی این شخصیت را احیا کرد. سیمون مارس گذشته در این خصوص گفته بود: «او یک دلقک بذله ‌گو و عجیب و غریب است. او قابل اعتماد و اطمینان نیست. او… مرد پلاستیکی است.»

وارنر هفته‌ی گذشته نیز اعلام کرده بود که در حال توسعه‌ی فیلمی براساس شخصیت «زاتانا» (Zatanna) است. آن‌ها فیلم «سوپرگرل» (Supergirl) را هم در دست ساخت دارند و برای کارگردانی آن به دنبال یک فیلمساز زن هستند.

دی‌سی در آینده‌ای نزدیک فیلم‌های «آکوامن»، «شزم»، «واندر وومن ۱۹۸۴»، «بتمن» به کارگردانی «مت ریوز» و «خدایان جدید» به کارگردانی «ایوا دورنی» را به سینما می‌آورد. سال آینده نیز فیلم «پرندگان شکاری» با حضور شخصیت «هارلی کوئین» (مارگو رابی) و همکاران تماماً زن خود وارد مرحله‌ی تولید می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *