برادران وارنر Joker را دوباره روی پرده می‌برد

فیلم «جوکر» (Joker) استودیوهای برادران وارنر و ویلج رودشو از جمعه‌ ۱۷ ژانویه در بیش از ۷۵۰ سالن سینمای سراسر آمریکای شمالی دوباره روی پرده می‌رود. «جوکر» پس از کسب چندین نامزدی از طرف آکادمی و بفتا شامل بهترین فیلم مجدداً به صورت گسترده اکران می‌شود. این فیلم دو جایزه‌ی گلدن گلوب و «انتخاب منتقدین» برای «واکین فینیکس» در بخش بهترین بازیگر مرد نقش اول و «هیلدور گودانادوتیر» در بخش بهترین موسیقی متن را هم در کارنامه دارد و پاییز گذشته شیر طلایی جشنواره‌ی ونیز را تصاحب کرده.

«جف گلدستین» مدیر پخش داخلی برادران وارنر می‌گوید: «با افزایش استقبال از «جوکر» همزمان با پذیرش فیلم در فصل اهدای جوایز، ما می‌خواستیم که به مخاطبین فرصت دیگری برای دیدن فیلم روی پرده‌ بدهیم، چه آن را قبلاً دیده باشند چه ندیده باشند.»

«جوکر» با فروش بیش از ۱ میلیارد دلاری در سراسر دنیا به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با رده‌ی سنی بزرگسال تبدیل شد و رکورد «ددپول» فاکس را شکست. این فیلم با کیفیت‌های دیجیتال و بلو-ری در دسترس قرار گرفته است. «تاد فلیپس» کارگردان فیلم با همکاری «واکین فینیکس» در نقش «آرتور فلک» کمدین شکست‌خورده‌ی شهر گاتهام، روایت تلخ و متفاوتی از «جوکر» ارائه کرد. آرتور مردی بود که از سوی جامعه طرد شد و با اعمال خشونت از سیستمی که او را نادیده می‌انگاشت انتقام گرفت.

«زازی بیتس» بازیگر «ددپول ۲»، «بیلی کمپ»، «فرانسیس کانروی»، «برت کالن»، «گلن فلشر»، «داگلاس هاج»، «مارک مارون»، «جاش پیس»، «شی ویگام» و «رابرت دنیرو» از دیگر بازیگران این فیلم بودند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *