خانه ورزش اخبار ورزش برانکو:اشتباهات داوری در هر بازی به ضرر ما است

برانکو:اشتباهات داوری در هر بازی به ضرر ما است

0

برانکو:اشتباهات داوری در هر بازی به ضرر ما است

برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: چیزی که دیروز هم در نشست خبری گفتم از اینجور بازی‌ها ترس دارم، همین بود. چهارمین بازی بود که در این فصل با نفت بازی کردیم. طبق قانون احتمالات، از لحاظ نتیجه می‌تواند چنین اتفاقی رخ بدهد.

نمی‌توانم از بازیکنان ایراد بگیرم
وی افزود: ما در جوی غیرفوتبالی بازی کردیم، بدون تماشاگران‌مان و بدون آن جو معروف هواداران‌مان در جایگاه‌ها. ما انتظار داشتیم که حریف‌مان همه جا را ببندند و توانستند به هر طریقی شد یک امتیاز بگیرند. نمی‌توانم از بازیکنان ایراد بگیرم، چون تلاش کردند و کارهای زیادی انجام دادند، هرچند در زدن ضربات آخر تمرکز زیادی نداشتند. به‌هرحال می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم، اما موقعیت‌های‌مان به هدر رفت. باید به تیم نفت و افاضلی برای این مساوی تبریک بگویم. ما به مسیرمان ادامه خواهیم داد که هدف‌مان قهرمانی و کسب نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیاست.

اتفاقاتی که در داوری رخ می‌دهد ما را مأیوس می‌کند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به مسائل داوری این مسابقه و واکنشی که داشت، خاطرنشان کرد: درباره واکنشی که نسبت به داوری داشتم نمی‌خواهم صحبت کنم. چیزی که مشخص است، اشتباهات داوری هر بازی برای تیم ما بیشتر می‌شود. فیلم بازی را یک بار دیگر خواهیم داد، اما این اتفاقاتی که رخ می‌دهد ما را مأیوس می‌کند.

مجبور بودیم بدون طارمی، نوراللهی و بشار بازی کنیم
برانکو ادامه داد: درست است که نبود بازیکنان تأثیر خود را می‌گذارد، اما نمی‌خواهم نتیجه را توجیه کنم. نبود طارمی، بشار و احمد نوراللهی در این بازی‌ها تأثیرگذار بود، اما مجبور بودیم بدون آنها بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برخورد با منشا و احمدزاده ارزش از دست دادن دو امتیاز را داشت، تأکید کرد: بله، آنها اگر بودند باید جزو ۱۱ نفر اصلی می‌بودند، اما بنا به دلایل انضباطی در ترکیب نبودند.

تکلیف احمدزاده و منشا فردا مشخص می‌شود
سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به این مسئله که بابت برخورد با دو بازیکنی که بی‌انضباطی کرده به او تبریک می‌گوید و آیا برخورد با بازیکن‌های بی‌انضباط بازهم ادامه خواهد داشت یا نه، گفت: آنها فردا در کمیته انضباطی باشگاه حاضر خواهند شد تا تکلیف‌شان مشخص شود.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *