خانه ورزش اخبار ورزش برانکو:بزنم به تخته همه پرسپولیسی‌ها سالم هستند

برانکو:بزنم به تخته همه پرسپولیسی‌ها سالم هستند

0

برانکو:بزنم به تخته همه پرسپولیسی‌ها سالم هستند

برانکو بعد از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا به خاطر غیبت دیروزم در نشست خبری عذرخواهی می‌کنم. در ترافیک سنگینی گیر کردم و نرسیدم به نشست و امیدوارم دیگر تکرار نشود.

*بازی با سپاهان یک دربی بود

وی ادامه داد: امروز هم می‌گویم که این یک دربی بود. دربی با سپاهان بود. با تمام احترام به همه تیم ها در کنار استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی و سپاهان همیشه ۴ تیم برتر کشور هستند و سپاهان از جایگاهش بهتر است. طبیعی است که وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد بحرانش بیشتر می شود.

* می‌توانستیم با گل های بیشتری سپاهان را شکست دهیم

برانکو ادامه داد: سپاهان به دنبال نتیجه گرفتن در این بازی بود و بازی سختی داشتیم. ما مستحق این برد بودیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز شویم. به طوری که در نیمه اول می‌توانستیم تکلیف بازی را مشخص کنیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از هواداران هم که ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم. این پیروزی بزرگی بود تا رده اول جدول را همچنان حفظ کنیم. ۱۷ بازی دیگر خواهیم داشت. بازیکنان ما در تیم ملی هم حضور دارند. این نتایج انگیزه و شوق مضاعفی به بازیکنان می‌دهد تا کار کنند.

* دنبال بهانه نیستم، اما برف برنامه ما را بهم ریخت

وی در مورد اینکه فکر می‌کرد با توجه به بارش شدید برف بتواند مقابل سپاهان به این برد برسد، گفت: بارش برف اخیر تمرینات تیم ما را به هم ریخت اما من به دنبال بهانه نبودم و با تلاش همگی زمین تمرین را آماده کردیم و من هم هیچ وقت به این مسئله اشاره نکردم. از تمام کسانی که ۲۴ ساعته در زمین حضور داشتند تا زمین تمرین ما آماده شود، تشکر می‌کنم. در این بازی انتظار برد داشتیم و برای رسیدن به پیروزی تلاش کردیم. تکرار می‌کنم در نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم.

* خوشحالم که کمال بدون عمل جراحی برگشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت کمال کامیابی‌نیا گفت: کامیابی‌نیا به طور کامل سلامتی‌اش را به دست آورده و با دکتر تیم صحبت کردم تا این بازی را رد کنیم و خوشحالم که او اکنون دیگر نیاز به عمل جراحی ندارد و در بازی بعدی در آبادان هم می‌تواند در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد.

* از عدم تمدید قرارداد بازیکنان ناراحت نیستم

برانکو در مورد اینکه ظاهرا از تمدید نشدن بازیکنان پرسپولیس ناراحت است، گفت: اصلا اینگونه نیست من ناراحت نیستم. فکرمی‌کنم زمان کافی تا عید برای تمدید قراردادها داریم و همه این مسائل حل می‌شود. قبلا هم گفتم بازیکنان اگر فکر می‌کنند در جای دیگر بازی کنند بهتر است و به نفع‌شان خواهد بود جدا شوند می‌توانند از تیم بروند.

* بزنم به تخته همه پرسپولیسی‌ها سالم هستند

وی در مورد اینکه چرا محسن مسلمان امروز بازی نکرد، گفت: اولویت را به بازیکنانی دادم که امروز بازی کردند. نکته مثبت در تیم ما این است که کادر بازیکنان ما کامل است. نوراللهی که سربازی‌اش به پایان رسیده. بشار رسن هم از تیم عراق برگشته است. بزنم به تخته همه بازیکنان سالم هستند. ضمن اینکه امید عالیشاه هم به زودی به جمع ما اضافه می‌شود. کادر بازیکنان کامل است. بنابراین کار ساده‌ای نیست که کسی دوباره به ترکیب اصلی برگردد. من بازیکنان را ارزیابی و بر اساس آن ترکیب امروز را انتخاب کردم.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *