خانه ورزش اخبار ورزش برانکو: قضاوت داور بازی دیروز در سطح بزرگ‌ترین داوران جهان بود!

برانکو: قضاوت داور بازی دیروز در سطح بزرگ‌ترین داوران جهان بود!

0

برانکو: قضاوت داور بازی دیروز در سطح بزرگ‌ترین داوران جهان بود!

برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی ناراحت و غمگینم که نتوانستیم بازی را ببریم. البته نمی‌تواتم از بازیکنان عصبانی باشم، چون از زمانی که آمدم آن‌قدر خوب بودند که به‌ خودم حق نمی‌دهم از آنها عصبانی باشم. فقط به خاطر این ناراحتم که می‌خواستیم در جام حذفی تا آخر راه برویم. ما بازی ضعیف‌تری نسبت به بازی هفته قبل‌مان در جام حذفی که آنها را ۲ بر هیچ بردیم، ارائه کردیم، اما ۱۰ فرصت ایجاد کردیم.

وی افزود: پنالتی‌های‌ ما باید گل می‌شدند. علیپور و منشا که مهم‌ترین و اصلی‌ترین پنالتی‌زن‌های‌مان بودند، نزدند. این قانون نانوشته فوتبال است؛ تیمی که این همه فرصت از دست داده، معمولاً می‌بازد. صنعت نفت در طول بازی فقط یک شانس داشت و آن هم زمانی بود که یک – یک بودیم. آنها یک تک‌به‌تک ایجاد کردند. بابت نتیجه به نفت تبریک می‌گویم و برای‌شان در جام حذفی آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا بار دیگر به منشا و علیپور در تیمش پنالتی خواهد داد؟»، گفت: بله، این یک امر طبیعی و عادی است. رونالدو و مسی پنالتی هم خراب کرده‌اند. مارادونا نیز پنالتی خودش را به بیرون زده است. برای پنالتی زدن باید تمرکز و تمرین باشد.

برانکو در واکنش به اینکه خیلی‌ها حواشی شب قبل از بازی و دعوای طاهری با هدایتی را دلیل شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت می‌دانند، تصریح کرد: همه اینها درست. اصلاً همه اینها فاکتورهای به‌هم زدن تمرکز را دارند، اما به دنبال بهانه و توجیه نیستم. باید تمرکز، انرژی و انگیزه‌ای که داشتیم را جمع می‌کردیم. نمی‌خواهم اینها را بهانه قرار بدهم.

وی به تمجید از هواداران پرسپولیس که پس از شکست مقابل صنعت نفت از او و شاگردانش حمایت کرده بودند پرداخت و یادآور شد: من تشکر می‌کنم از هواداران. دقیقاً به‌خاطر آنها بیشتر از همه ناراحتم، چون از زمانی که هستم، همیشه به‌طور ثابت یار دوازدهم پرسپولیس بوده‌اند. باز هم بابت باخت عذرخواهی می‌کنم و اینکه نتوانستیم هواداران را شاد کنیم و آنها را راضی به خانه برگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد داوری بازی روز گذشته این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: داور در سطح بزرگ‌ترین داوران جهان قضاوت کرد! این نظر من است.

برانکو در واکنش به اعتراض بازیکنان به داوری گفت: هر کسی نظرش را دارد. احتمالاً داور مثل بازیکنان فکر نمی‌کند!

تیم فوتبال پرسپولیس دیروز (سه‌شنبه) با قبول شکست مقابل صنعت نفت آبادان در ضربات پنالتی, از را‌ه‌یابی به نیمه نهایی جام حذفی بازماند.

 

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *